Avatar billede askhoej Praktikant
26. september 2003 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET ildsjæle søges

Hey

Jeg forsøger endnu engang at søge efter en eller flere (helst flere) ildsjæle der brænder for ASP.NET og .NET og som ønsker at formidle deres viden til
andre. Jeg har selv startet en side op og skrevet lidt artikler, men er kørt noget fast i at sidde alene med projektet og derfor har projektet stået stille noget tid.

Det er underordnet om i har kodet ASP.NET/.NET i 2 år eller 2 måneder, bare du mener at kunne tilføre projektet noget.

Den eksisterende side hedder: www.googol.dk

Kunne du tænke dig at være med på projektet eller har du en kommentar så skriv endelig! enten her eller på mail: admin@googol.dk

/askhoej
Avatar billede coolstar Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:29 #1
hej tror det er svært at finde frivillige sjæle som vil hjælpe andre med at lære at kode, branchen er presset så hårdt og alle kæmper for at overleve, jeg er en af dem som ikke arbejder gratis :)

den tid er forbi og har været i laaaaangtid :) Utroligt hvad penge kan gøre ved folk, er sku selv lidt flov over jeg ikke rigtig gider hjælpe andre gratis men kan sku ik finde tid til det og gratis arbejde skaffer ikke pilsner på bordet i weekenden ;)
Avatar billede theprofessor Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:47 #2
jeg er ved at skrive en del om .NET og ny microsoft produkter (har lige været til Nordic Unwired og MS partner days) . Basere du den på server 2000, XP, eller hvad?
Avatar billede askhoej Praktikant
10. oktober 2003 - 17:52 #3
Lyder spændende - er det noget du publicere?

Indtil videre køre jeg MySQL, på sigt vil jeg gerne over på en SQL Server - men webhoteller med dette er noget dyre.
Avatar billede askhoej Praktikant
10. januar 2004 - 17:26 #4
lukker