Avatar billede reklamefridk Nybegynder
26. september 2003 - 15:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløst headset

Jeg vil til at bruge telofoni over Nettet, men jeg mangler et rigtigt godt headset. Jeg har ledt overalt efter et trådløst af slagsen, men kan kun finde til alm. telefon, ikke til pc.

Findes de, og hvor?
Hvis ikke, findes der så nogen adapter så man kan bruge dem til telefoner i pc'en?
Avatar billede xmas Nybegynder
26. september 2003 - 16:16 #1
Hej

Jeg har undersøgt det samme, og er kommet frem til at den eneste trådløse mulighed (mig bekendt) er bluetooth.
Jeg har i denne sammenhæng fundet frem til følgende, fra www.compumail.dk

ST LAb Bluetooth USB Adapter / Dongle
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=75507
ST Lab Bluetooth Headset
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=75505

Der er tale om en samlet pris på godt 700,- (+ fragt).

Jeg har ikke selv afprøvet sættet, men held og lykke, hvis du invistere...
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
26. september 2003 - 16:37 #2
Det er absolut et godt bud, jeg havde dog håbet at finde et med traditionel hovedtelefon, altså til begge ører. Prisen bliver også lidt pebret, til gengæld har man så adapteren hvis jeg senere køber andre bluetooth produkter.

Jeg lader spgs. stå lidt, hvis der nu skulle være en som kender en mere klassisk model i trådløs...
Avatar billede dmcn Praktikant
26. september 2003 - 16:37 #3
Og man har headset'et hvis man senere køber en mobil med Bluetooth - jeg overvejer da at investere. :)
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
26. september 2003 - 16:43 #4
Eneste minus med det headset er bare at det ikke er egnet til musik (enten fra telefonen eller pc,en mellem samtalerne) Men man kan jo ikke få alt hvad man peger på :)
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
26. september 2003 - 16:46 #5
Jeg har et gammelt headset jeg har prøvet med, men der er alt for meget støj. Hvis jeg nu alligevel vælger at købe et med ledning til videre, hvad er så bedst for at undgå støj - et til alm tilslutning (line-out/mic) eller et til usb? Jeg ved faktisk ikke hvad det er som går i, men kan det ikke kun være min blæser, selv om den skulle være af bedste slags?
Avatar billede xmas Nybegynder
29. september 2003 - 07:56 #6
Har du kigget på EDBpriser.dk > Hardware > Headset ??
Her er der masser af almindelig (med ledning) headset, og flere af dem har også fået ret gode anmeldelser.
Avatar billede rhiz Nybegynder
06. februar 2007 - 01:51 #7