Avatar billede bb_maze Nybegynder
26. september 2003 - 14:41 Der er 1 løsning

Web10.dk chmod?

Hejsa!

Jeg har nogle problemer med min site som ligger på web10.dk

Det er som om de ting som jeg har chmoddet ikke virker...
Fx. en poll...

I kan se den her: safetycar.dk

Og i kan se hvordan den rigtigt skulle virke her: www.safetycar.frac.dk ... Den er også gal med artikel systemet ude til venstre, det kører bare i ring.....

Jeg har bare flyttet mine filer fra den ene server til den anden, og så bagefter chmoddet dem.....

Jeg har kontaktet web10 supporten, men de svarer ikke, men jeg håber at i kan hjælpe!

På forhånd tak!

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
27. september 2003 - 19:35 #1
Nåh, problemet er blevet lyst, de har åbentbart oplevet det før!

HYGGE