Avatar billede zad Nybegynder
26. september 2003 - 14:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB memory stick

Jeg har købt mig en USB "dims" ved navn Agenie pro 2.0 på 256MB men kan ikke få den til at fungere på min egen pc. Der føleger en disk med driver med, men det hjælper lige fedt. Jeg får en melding op om at en USB højhastighedsenhed er tilsluttet en langsom hub, jeg kan se i egenskaber at der er filer på "dimsen" men får intet vist. Skal lige tilføje at den fungere fint på min vens bærbar pc - Hvordan får jeg p...... til at fungere på min.

Jeg køre XP prof. DK version!
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
26. september 2003 - 14:36 #1
det er nok USB 2.0 du forsøger at bruge med USB 1.x - de *kan* være kompatible, men er det ikke altid
Avatar billede nopsen Ekspert
26. september 2003 - 14:40 #2
Du skal have service pack 1 inde, der er understøttelse for usb2, men hvis dit bundkort kun har usb1 porte, kan det godt blive et problem.
Avatar billede zad Nybegynder
27. september 2003 - 13:56 #3
Det er muligvis det gamle bundkort, det må jeg lige tjekke op på - kan man ikke installere/tilføje en USB2 port ??
Avatar billede nopsen Ekspert
27. september 2003 - 17:22 #4
Jo du kan købe et PCI-kort med USB2-porte.
Avatar billede zad Nybegynder
27. september 2003 - 20:41 #5
TAk for hjælpen ;o)
Avatar billede nopsen Ekspert
27. september 2003 - 22:42 #6
Selv tak :)