Avatar billede ikarus Nybegynder
29. december 2000 - 00:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flere bruger ( clienter) på FTP , hvordan ?

Hej .
I FTP service på win2k, kan man vælge annonimous conections, eller et client med et password... men kan man oprætte flere clienter til FTP ?
der er nogen som kun skal have adgang til nogle mapper imens andre kan se det hele.. hvordan laver man det ?
Takker
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 00:40 #1
har ikke kigget nærmere på FTP service på windows 2000 .... Men jeg ved at programmet Serv-u er totalt fedt, der er virkelig mange indtillinger og det er alligevel nemt at bruge *s*

Søg efter det på www.download.com
Avatar billede martens Guru
29. december 2000 - 00:41 #2
Opretter dem i USR_manager...

piece of cake...

men så skal du køre NTFS !!

mvh martens
Avatar billede nordvest Nybegynder
29. december 2000 - 01:41 #3
hejsa

til martens, du behøver ikke køre NTFS for at oprette ftp klienter til win2ks (IIS) ftp service

jeg kører selv med den ftp med en del brugere oprettet, og jeg kører FAT32

Hilsen Nordvest
Avatar billede kjalle Nybegynder
29. december 2000 - 04:12 #4
det mener jeg nu heller ikke mand skal ? hvorfor skulle man ændre FAT pga en FTP ? Uhm ? ikarus, hae du kigget på det ? Serv-u\'en er nok nemmere/smarter end den anden .... men test dem begge evt
Avatar billede ikarus Nybegynder
29. december 2000 - 21:31 #5
Jeg vil ikke brug et andet software til FTP ...
Det var ikke mit spørgsmål...
Jeg vil bare vide hvordan man opræter flere bruger til min FTP,, og det skal være sådan at alle clienter kan have adgang til min ftp samtidig ved brug af foskeligt passwords..
Som jeg ser det, så er det kun et enkelt konto som kan bruges at gang på FTP ...
Det sucks...
kan i skære det i pap ?
thx.
Avatar billede martens Guru
30. december 2000 - 00:23 #6
Okay guys !

Jeg BURDE have skrevet BØR køre NTFS !

Benytter dog selv NTFS, da det er sikkerhed på filniveau og ikke på shares....

mvh martens
Avatar billede ikarus Nybegynder
01. januar 2001 - 01:53 #7
idag er solskin.
håber det hjælper .-