Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
26. september 2003 - 09:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Net party. internet

vi er ved at lave en net party i Broager..
men vi mangler internet.
Der skulle  være internet til 200 computer..
hvor kan jeg  få fat i det henne... og hvor jeg ikke skal betale en formue

Hilsen

Thomas Schmidt
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
26. september 2003 - 10:04 #1
du kunne jo starte med at ringe til tdc og spørge, evt om de har lyst til at sponsorere en billigt til jer.
send et brev til deres marketingsafdeling hvor du forklarer lidt om hvem i er, jeres mål, hensigter med linjen, udstyr i skal have på, osv.
og derefter kan du ringe til dem for at se om de har læst dit brev.
den fremgangsmåde plejer at virke udemærket
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. september 2003 - 10:36 #2
husk at undertrege at der vil være meget opmærksomhed på piratkopiring og mp3 download og lign. da det er noget de ikke er glade for. men prøv med dex dexters forslag dog først ring 2-3 dage efter de har fået brevet
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
26. september 2003 - 20:25 #3
Det er svært at skaffe andre opkoblinger end fra TDC i Broager, geografi er desværre afgørende for om andre er tilstede og jeg tror ikke at andre har net i Broager (over ADSL altså).
Så prøv med TDC, selv om de er tunge at lege med.
Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
29. september 2003 - 11:09 #4
jeg har prøvet TDc de kunne ikke hjælpe mig.... jo man kan få alle internettet i Broager... vi er altså ikke sådan en lille bonde by. jeg har tænkt over. at bare oprette cybercity og buste en 8 Mbit...
Avatar billede serial-paparazzi Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:01 #5
det i har sagt viste jeg