Avatar billede toketo Nybegynder
26. september 2003 - 01:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

intet diskettedrev

Jeg bruger windows 2000 engelsk. Mit diskettedrev er ikke registreret. Jeg skal bruge mit diskettedrev, da jeg skal slette min hardisk, og derfor downloade en bootdisk fra nettet. jeg har to styresystemer på computeren, det andet er windows 98 dansk. Når jeg starter op i win98, er diskettedrevet registreret. Som a-drev, men når jeg klikker på det får jeg meddelsen "Der er ikke adgang til A:\ Enheden er ikke klar"  A-drevet er ikke registreret under enhedshåndtering, heller. Jeg skal have slettet alt på harddisken, og starte op igen med windows xp pro, som  jeg lige har købt, pisse dyrt!
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. september 2003 - 01:54 #1
under installation af xp (boot fra cd) kan du slette alle dine partitioner og formatere.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. september 2003 - 01:56 #2
1) forkert kategori (hvad tænkte du på da du oprettede spm her)? :)
luk spm'et ved at ligge et svar og acceptere det..

2) "da jeg skal slette min hardisk", vil det sige at du vil af med din win98? dvs.. har du tænkt dig at slette det hele..?

by the way.. du kan boote fra cd'en til Windows XP Pro.. du behøver ikke disk drev..

hvis din bios ikke allerede er sat op til at boote fra cd, og så disk, og til sidst harddisk, kan du gøre det i bios.. hvor i bios kommer an på hvilken en du har..
Avatar billede toketo Nybegynder
26. september 2003 - 02:01 #3
Ja, jeg vil slette det hele
Avatar billede toketo Nybegynder
26. september 2003 - 02:02 #4
der ligger en masse lort bla. som jeg har fået fra p2p
Avatar billede toketo Nybegynder
26. september 2003 - 02:03 #5
hvilken kategori skal denligge i?
Avatar billede toketo Nybegynder
26. september 2003 - 02:15 #6
ok