Avatar billede zubmit Nybegynder
25. september 2003 - 20:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Driver til Brænder

Hej Eksperter.
Jeg har en brænder som jeg ikke har en driver til.
Det er en philips PCA460RW. Jeg ahr været inde på DriverGuide.com og kigge min der var ikke en der passet.

På forhånd tak

Zubmit.
Avatar billede jih Nybegynder
25. september 2003 - 20:02 #1
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. september 2003 - 20:02 #2
Avatar billede jih Nybegynder
25. september 2003 - 20:07 #3
hmmm... det er vist ik helt det rigtige du har fat i? eller er jeg bare lidt for træt?

Here you can download firmware updates for ---> Philips DVD players <---. All files are compressed into .zip archives. Follow the instructions carefully, and remember that you perform the update at your own risk!

og der står ik noget om nogen driver til philips PCA460RW... kun updates til DVD spillere...

btw... det link jeg gav dig (zubmit) er muligt, kun virker til Windows 98SE.. :/ men det kan være det virker til andre.. ("OS: Windows 98SE (Note: might work with other versions of this os.)")
Avatar billede zubmit Nybegynder
25. september 2003 - 20:14 #4
Ja det virker ikke linket... men man kommer så også til Driverguide.com som jeg har tjekket.
Avatar billede jih Nybegynder
25. september 2003 - 20:35 #5
nå... det ser desværre ik ud til at jeg kan finde den.... hvad for et OS bruger du?
Avatar billede zubmit Nybegynder
25. september 2003 - 20:51 #6
Bruger Windows 2000 Professional
Avatar billede jih Nybegynder
25. september 2003 - 20:55 #7
tjae... så ka jeg ik lige finde noget.... desværre.... håber du finder ud af det...
Avatar billede zubmit Nybegynder
25. september 2003 - 20:57 #8
OK.... ØV...
Avatar billede grind Nybegynder
25. september 2003 - 21:08 #9
http://home.tiscali.be/stefsom/cdrw400.htm
Passer tilsyneladende også til din med understøttelse af win2K
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. september 2003 - 21:09 #10
istedet for at gi´ folk 1 time ..så lad det spm stå i en 5-7 dg. så er muligheden størrer for at du for svar..O)