Avatar billede joe_tan Nybegynder
25. september 2003 - 12:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Behøver man at køre minimum 3.2 ghz på sådan Asus P4P800 Deluxe

Overvejer at bestille det her motherboard http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4p800-d/overview.htm, men er i tvivl om jeg har lyst til det, hvis j SKAL ha minimum en 3.2 gHz processor i, for den er jo lidt pebret. Jeg havde overvejet en P4 Northwood 2.533 mhz FSB 533, og jeg ved godt at det her motherboard understøtter 800 mhz FSB, men det må komme senere. Er der nogen der kan svare mig på om jeg kan nøjes med ovennævnte processor.

mvH JT
Avatar billede snowball Novice
25. september 2003 - 12:19 #1
Du kan sagtens bruge en mindre processor. Bundkort undertøtter processorer op til 3.2GHz hvilket så er den hurtigste du kan sætte i, men den kan som sagt sagtens køre med en langsommere processor :)

"Socket 478 for Intel Pentium 4/Celeron up to 3.2GHz+"

Snowball
Avatar billede joe_tan Nybegynder
25. september 2003 - 12:20 #2
fedt nok, havde lige overset "up to" takker.

mvh JT
Avatar billede robotten Praktikant
25. september 2003 - 15:09 #3
Jubii... der er liv i joe.

Lidt feedback ønskes med glæde *s*:
http://www.eksperten.dk/spm/336425