Avatar billede humleloi Nybegynder
25. september 2003 - 11:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

humør ikoner til msn messenger 6.0!

Hvor kan man hente humørikoner til msn messenger af dem som ikke er der normalt?
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
25. september 2003 - 11:50 #2
Avatar billede humleloi Nybegynder
25. september 2003 - 11:51 #3
ikke dem, kender en som har nogen andre bla. med en mand og en dame som hygger sig!! ;) og nogle andre smiley's!
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
25. september 2003 - 12:26 #4
så skal du installere en anden smiley program og der er rigtig mange af dem
kan du ikke spørg ham hvad er det for en smiley progam han bruger:

søgte på google:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=smiley
Avatar billede knighten Nybegynder
29. september 2003 - 19:06 #5
http://home.wanadoo.nl/blauweruis/MSN_Smileys/Index.htm

Her er der en masse humørikoner, bla. den omtalte med et par der hygger sig.

Gem ikonerne i en mappe og tilføj dem ved 'mine humørikoner'.