Avatar billede crashtest Nybegynder
24. september 2003 - 21:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

AutoCAD 2004 DK EL-symboler

Er der nogle der har en ide om hvor der skulle findes DK EL-symbolertil AutoCAD 2004 (har forsøgt på AutoCAD´s hjemmeside uden held)
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. september 2003 - 22:00 #1
er du sikker på de kan hentes ?

Jeg har en del som er lavet af vores lærer, hvis du er intreseret ? Dog kan du først få dem imorgen
Avatar billede crashtest Nybegynder
25. september 2003 - 12:19 #2
Det jeg henter er ikke nok symboler. Jeg mangler symboler som findes i DS.
Men du må meget gerne sende de symboler du har så kan du da få lidt point for det :-D.
crashtest_66@hotmail.com
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. september 2003 - 14:49 #3
det er dansk standart symboler, er dog ikke sikker på alle er der. Jeg smider dem herinde lidt senere i aften.
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. september 2003 - 19:46 #4
Jeg har desværre glemt at få dem med ude fra skolen af :(

Spurgte min lærer i dag om de findes på nettet, gør de sikkert men så det ikke på lovligvis da de koster kassen, man kan vist købe sådan en pakke med symboler hos autodesk.

Og da man kan det ved jeg ikke om jeg må tegne dem og så smide dem her, nogle der ved det ?
Avatar billede crashtest Nybegynder
26. september 2003 - 22:45 #5
man må gerne selv lave symboler de er til at importere bmp, jpg osv. så et er lovligt nok. Jo det koster kassen når man skal have de rigtige symboler men som en fattig stud. så er der ikke kassen til det. SÅÅÅÅÅÅ pppllleeaaasssee send mig dem, din lære har lavet. Jeg mangler dem da jeg sidder og laver afsluttende projekt og ikke hat tid til at lave dem selv.
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. september 2003 - 16:07 #6
værsgo her er dem jeg har www.3dekspert.dk/michael/el-blokke.zip
Avatar billede crashtest Nybegynder
27. september 2003 - 17:09 #7
du en knag