Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 20:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

log på ftp med fairhost.dk

Jeg har et problem med at logge på ftp, nogen som kan se hvad der er galt her:

Hostname (ftp.fairhost.dk)
brugernavn
password

Log fra ftp:

530 Login incorrect.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 20:56 #1
Du bruger et forkert brugernavn eller password.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 20:57 #2
Hvis det er fordi du har glemt dit password kan du få det igen. http://www.fairhost.dk/?mode=login
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 21:03 #3
Password er rigtigt, men den vil stadigvæk ik logge på :-/
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 21:04 #4
Og du er helt sikker på at de store og små bogstaver er rigtige? Ellers var der jo den mulighed at derres FTP server er "syg".
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 21:06 #5
Har du prøvet at logge ind på deres hjemmeside, hvis det altså er samme brugernavn og password, ellers må du jo nok lige skrive til dem...kan være den ikke har fået fuld strøm endnu :-)
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 21:06 #6
Helt sikker, medmindre man ikke må sige copy/paste i password feltet ?
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 21:06 #7
jaaa, jeg kan sagtens logge på mysql og deres bruger login
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 21:09 #8
Jeg tror ikke det er et copy/paste problem, men det er da nemt at checke.
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 21:14 #9
Nej det var heller ik copy/paste... Hmm hvad kan det så være ? :-/
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 21:16 #10
Kan man evt. logge på en ftp via en browser ved at skrive ftp.fairhost.dk ?
Avatar billede matz Nybegynder
24. september 2003 - 21:17 #11
nææ kunne man heller ik...
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 21:29 #12
Jeg tror det er deres FTP server så eller at du har fået/bruger forkert login og password. Jeg vil anbefale dig at skrive til deres support.
Avatar billede zirox Nybegynder
26. september 2003 - 16:29 #13
ved mit domæne hos fairhost skal jeg ikke bruge ftp.fairhost.dk, men derimod det domæne jeg har hostet ved dem. Så ftp://user:password@ditdomæne.dk:21 burde virke :)
Avatar billede matz Nybegynder
27. september 2003 - 11:35 #14
zirox >> Jeps, min ftp virker os nu :)

Ved du hvordan man skal connecte til mysql med asp på fairhost.dk, di for selvfølgelige flere points for at svare. Kig her: http://www.eksperten.dk/spm/406099