Avatar billede destiny Nybegynder
24. september 2003 - 19:22 Der er 6 kommentarer

Iværksætter partner søges

Hej

Vi søger en iværksætter/partner til et projekt.

Projektet går ud på at tilbyde en anden type hosting end webhoteller til større private og erhverv. Vi vil ikke så gerne gå mere i dybden med projektet her.

Vi har i øjeblikket et mindre hostingfirma som henvender sig primært til erhverv placeret i København og vi har brug for en partner som vil være interesseret i at markedsføre, sælge og lave kundeservice på et af vore nye produkter.
Det kræves af dig at du kan udvikle og vedligeholde en website af høj kvalitet. Dette skal gøres i ASP og med MS SQL server. Derudover skal du kunne sælge varen og lave en smule kundeserice.

Derudover vil der på et senere tidspunkt eventuelt blive tale om et større samarbejde. Det er derfor en fordel hvis du kender til andre teknologier som fx:
- RedHat Linux
- Windows 2000/2003 server
- Netværk
- Programmering
- at du kommer fra københavnsområdet
eller at du eventuelt allerede er etableret som freelance eller lignende inden for fx webdesign.

Til gængæld vil vi stille det tekniske udstyr tilrådighed, som fx servere, internetforbindelse og software tilrådighed + at vi i fremtiden eventuelt kan tilbyde deltids arbejde med vores systemer

Så hvis du har lyst til et udfordrene projekt som ikke findes på det danske marked så kontakt os på martins@larsen.dk
Avatar billede janemil Nybegynder
24. september 2003 - 19:25 #1
Jeg synes det lyder spændende.
CV www.webmasteren.dk
Personlig firma: www.webfirmaet.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. september 2003 - 09:24 #2
jeg er promotion orienteret og er frisk kontakt mig på thomas@musicon.dk
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. september 2003 - 09:25 #3
hov jeg må stå af nu, er ikke fra kbh :)
Avatar billede hostmoster Nybegynder
25. september 2003 - 09:50 #4
Du kan også oprette dit spørgsmål på www.startfirma.dk

Her er der mange iværksættere som måske kunne være interesseret. Har før set at der er folk der søger partnere derinde.
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. september 2003 - 10:10 #5
mail sendt
Avatar billede theprofessor Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:49 #6
der er så mange webhoteller i DK, at du skal virkelig have en go´ide!!
Udover startfirma kan du også prøve venturecup.dk, og venturecup.se