Avatar billede mads_mao Nybegynder
24. september 2003 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med session

Jeg har et mystisk problem med en session, som bliver "nulstillet", hvis man trykker på Enter i stedet for Submit-knappen, når man afsender formularen. Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad der kan gå galt, da jeg var af den overbevisning, at begge metoder kalder form-elementets submit-metode via enten get eller post - afhængig af, hvilken metode man så har valgt at anvende.

Har nogen en idé til, hvad der kan være gået galt her. Hvis nogle kode-eksempler eller yderligere uddybelse er nødvendig, så bare sig til.
Avatar billede ohmish Nybegynder
24. september 2003 - 15:45 #1
et der kun ét felt i formen?
Avatar billede egeriis Nybegynder
24. september 2003 - 15:55 #2
kan du komme med din form og tilhørende felter?
Avatar billede mads_mao Nybegynder
24. september 2003 - 15:57 #3
Der er mere end et felt i formen. Det er den formular du finder på adressen:
http://www.seminarer-ak.dk/?&id=5
Avatar billede mads_mao Nybegynder
02. oktober 2003 - 10:10 #4
den kørte vist død