Avatar billede wise Seniormester
24. september 2003 - 10:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pull af mail fra en mailgateway til en lokal mailserver

Hej Alle

Vi har et eurærisk setup med et par centrale smtp servere, og så lokale dominoservere som modtager de indgående mails via notes-notes forbindelser...

Nu er der desværre sket det at vores netforbindelse er stået af, og vi er på via en anden forbindelse - og dermed uden vores egne ip'ere....
Jeg kan dermed fint sende udgående mails, da forbindelser fra vores notesserver og ud kører...
Men kan jeg ikke fyrer en kommando af fra vores server, som får den til at pull mails fra en gateway? Vores mails må jo ligge i mail.box på gatewayen....

HELP
Lasse
Avatar billede wise Seniormester
24. september 2003 - 10:02 #1
eurærisk --> europærisk
Avatar billede wise Seniormester
24. september 2003 - 14:09 #2
Hmmm, det var ikke meget svar... Det er løst nu, og man kan vist gøre noget med et connection dokument. Jeg fik dog ikke testet det.....