Avatar billede trax Nybegynder
23. september 2003 - 20:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forslag til design af plakat

Jeg er ved at lave nogle plakater, og har lavet nogle hurtige udkast.. Nu synes jeg bare ikke jeg kan komme videre med det.. kan slet ikke komme på noget..
Plakaterne kan ses her: www.roller-coaster.dk/plakater/plakatx.pdf ("X" udskiftes med tallene 1-5)

De 4 billeder i midten skal HELT klart skiftes ud med noget andet.. jeg ved bare ikke hvad.. plakaterne skal ikke bruges som en desideret reklame, men som en plakat "kunden" kan bruge til at reklamere for sin fest.. eller lign.

Kom med nogle forslag tak :)
Avatar billede schaefner Juniormester
23. september 2003 - 20:49 #1
linket virker ikkke :(
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. september 2003 - 20:50 #2
scaefner> du skal erstatte x´et med 1-5
http://www.roller-coaster.dk/plakater/plakat1.pdf
Avatar billede schaefner Juniormester
23. september 2003 - 20:56 #3
ahh, lagde ikke mærke til x'et. Kunne heller ikke forstå hvorfor jeg skulle udskifte noget med nogle tal ;o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. september 2003 - 20:57 #4
hehe, gamle falkeøje slår til igen*LOL*
Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
07. november 2003 - 21:16 #5
Jeg kan ikke se noget, selvom jeg prøver hvad du foreslår ?

har du evt. brug for assistance til design af plakater ?
Avatar billede trax Nybegynder
20. april 2008 - 19:17 #6
...