Avatar billede mason Nybegynder
23. september 2003 - 19:06 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hvilken brancheforening?

Hvis man ønsker at starte selvstændigt indenfor web, CD-rom produktion, DTP osv. hvilken brancheforening ville et sådant firma så høre ind under?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2003 - 19:34 #1
Umiddelbart vil jeg tro at det er IT-branchen. Det er ihvertfald ikke medicinal-branchen... ;-)

Er det produktion, salg, eller hvad?
Avatar billede ALS Praktikant
23. september 2003 - 21:11 #2
Syntes nu nærmere det er reklame-branchen, der er fællesnævner for de 3 ting.

Den officielle brance forening er "Danske Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening", DRRB, som findes på http://drrb.wp.dk
Avatar billede ALS Praktikant
23. september 2003 - 21:12 #3
Jeg går ud fra at "CD-rom produktion" dækker over at lave selv indholdet på skiven, ikke at producere skiverne ;o)
Avatar billede mason Nybegynder
03. februar 2004 - 14:59 #4
.
Avatar billede ALS Praktikant
03. februar 2004 - 15:34 #5
mason >> Jammen, selv tak for hjælpen.
Rart med en spørger, der er så "aktiv" og afviser alle svar efter 4 mdr. uden så meget som et eneste ord :o(
Avatar billede mason Nybegynder
03. februar 2004 - 15:53 #6
nej nu må I sgu holde........... lige gyldigt hvad man gør, så er det brok brok brok...
Først brok over at man har mange åbne, så derfor har jeg lukket alt hvad der var gammelt. Så brok hvis folk ikke får point.
Skal man give alle point uanset deres svars rigtighed???????
Avatar billede ALS Praktikant
03. februar 2004 - 16:23 #7
Du kunne selv deltage lidt aktivt i dine spørgsmål, hvis du ønsker svar.
Her afviser du bare de indkomne forslag efter 4 mdr. uden så meget som et eneste ord. Du kunne f.eks. fortælle om det er helt ved siden af eller der retningen er rigtig.
Når du afviser alle forslag var det også på sin plads at du oplyste det "rigtige" svar, så andre kan få gavn af det.

Din attitude gør i hvert fald at JEG ikke gider bruge min fritid på at hjælpe dig ganske gratis en anden gang. Du tager vist noget LIDT for givet ;o)
Avatar billede mason Nybegynder
04. februar 2004 - 09:32 #8
Jamen lille ven, jeg vil da meget gerne give dig point..... Det var simpelthen så gammel en post der fuldstændig er gået i glemmebogen. Og man har vel ret til at "glemme ting" eller "komme fra det". Du kan ikke bebrejde mig at diskussionen aldrig belv færdig. Så slap lige en lille smule af, det er slet ikke nødvendig at være så aggresiv! Du godeste, det er jo blot en spørgsmål som blev glemt.
Om forladelse!
Avatar billede mason Nybegynder
04. februar 2004 - 09:34 #9
Min attitude, siger du............ Ja det var blot en attitude som blev fremkaldt af din opførsel, hvis du endelig vil have dén med!
Og selvfølgelig at jeg altid taknemlig for den hjælp folk yder, og selvfølgelig giver jeg altid point til folk som hjælper. Tror du jeg er et totalt utaknemligt svin!!!! Må jeg være fri!
Avatar billede ALS Praktikant
04. februar 2004 - 09:40 #10
"Tror du jeg er et totalt utaknemligt svin!!!! "

Tja, din opførsel her tyder på det.
Hvilken brancheforening var det så når du mener de indkomne svar var forkerte?
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. februar 2004 - 09:46 #11
Jeg synes de store gloser bliver hevet frem i denne tid :o/

Hvad med lidt pli?
Avatar billede mason Nybegynder
04. februar 2004 - 10:04 #12
tjaaa, jeg reagerer blot på en ubehøvlet provokation....
Ærgeligt!
Kære Ib, synes du ikke vi skulle bruge vores energi på noget konstruktivt, og så lade det ligge......
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. februar 2004 - 10:06 #13
Jeg synes nu Ib's reaktion er forståelig. Men det er da positivt, at du rækker hånden frem :o)
Avatar billede mason Nybegynder
04. februar 2004 - 10:11 #14
Nå, jamen så har vi to forskellige meninger :-)
Jeg synes generelt folk har lidt for travlt herinde, og har en meget lav tolerance tærskel - Så nu var det nok.
Og hey se engang........ ja det smitter! Sjovt!
Avatar billede ALS Praktikant
04. februar 2004 - 10:24 #15
mason >> Der er en mere, der ikke forstår din måde at sige "tak for hjælpen" på i http://www.eksperten.dk/spm/460015

Jeg tager gerne imod den fremstrakte hånd, så stop herfra :o)
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. februar 2004 - 10:30 #16
Jeg er også af den mening, at pointsystemet er med til at skabe en dårlig stemning, fordi konkurrence er altoverskyggende for mange personer - det sår bare splid, når der skændes om hvorfor man ikke får de point, som man mener man er berettiget til. Det har jeg givet udtryk for i andre sammenhænge.

Omvendt kan det være irriterende at bruge tid, fordi man er en hjælpsom sjæl, og spørgsmålet så bare bliver lukket uden nogen form for forklaring. Desuden står der i reglerne, at svaret skal afgives, så andre kan tage lære af det. Det ville være det mindste overfor dem, der har brugt halve timer på at hjælpe dig - synes jeg :o)
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. februar 2004 - 10:31 #17
Jeg forstår godt, at folk sidder tilbage med en lidt flad fornemmelse, mason
Avatar billede mason Nybegynder
04. februar 2004 - 10:38 #18
Steen - Jeg er helt enig. Du har fuldstændig ret!
længere er den ikke.
Avatar billede mason Nybegynder
04. februar 2004 - 10:39 #19
Jeg plejer skam også at følge mine indlæg helt til dørs..... "Problemet" med denne sag, er at det var en flere måned gammel en, som bare stod og var blevet glemt.
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. februar 2004 - 10:40 #20
Sorry! Jeg daffer.
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. februar 2004 - 10:41 #21
Ok :o)

Jeg har sagt hvad jeg havde på hjerte. Håber for E og dens brugere, at den kan fortsætte i den gode ånd :o)