Avatar billede mercedesamg Nybegynder
23. september 2003 - 10:22 Der er 10 kommentarer

Sletning af Messenger BRUGERKONTO

Jeg ønsker at slette en brugerkonto hos Messenger. Jeg vil helt fjerne den så der ikke kan logges på via den konto mere og så alle de kontaktpersoner jeg havde på den er væk.
Ikke bare blokere dem, men fjerne min egen konto/brugernavn helt og så oprette en ny og selv finde mine nye kontaktpersoner. Hvordan sletter man den konto/brugernavn ?
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
23. september 2003 - 12:16 #1
Det enste svar jeg har kunne finde, var at lade være med at bruge kontoen i 60 dage, så skulle den blive slettet automatisk.
Avatar billede mercedesamg Nybegynder
23. september 2003 - 12:29 #2
Men jeg vil gerne slette selve logonnavnet og kodeordet så man aldrig kan logge på den pågældende "konto" fra nogen computere overhovedet. Altså så den pågældende messenger profil er slettet fuldstændigt og så man ikke kan logge på en anden computer og chatte der.
Hvordan gør man det ?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 00:20 #3
Så vidt jeg ved bruger Messenger en Passport konto (Passport .NET konto). På www.passport.com kan du slette din konto, det er altså din passport konto så hvis du bruger den andre steder forsvinder den også den går jeg ud fra.
Avatar billede htmlkongen Novice
28. september 2003 - 22:30 #4
Lukke .NET Passport-kontoen
Klik på Luk min .NET Passport-konto på .NET Passports medlemstjenester.
(Du bliver bedt om at logge på din .NET Passport-konto, hvis du ikke allerede har gjort det).
Bemærk!

Hvis du lukker en konto med en "@Hotmail.com"-e-mailadresse, skal du følge anvisningerne, som fører dig gennem processen.

Læs oplysningerne, der vises, og vær opmærksom på, hvad der sker, hvis du lukker din konto.
Bemærk!

Hvis du ikke er sikker på, om du vil lukke kontoen, kan du i stedet redigere din .NET Passport-profil, inklusive de typer oplysninger du deler med de deltagende websteder og -tjenester.

Klik på Luk konto.
Avatar billede htmlkongen Novice
28. september 2003 - 22:30 #5
Avatar billede htmlkongen Novice
28. september 2003 - 22:31 #6
Tryk øverst på: Hvad gør jeg senere hvis jeg vil slette.
Avatar billede htmlkongen Novice
29. september 2003 - 22:44 #7
Lukketid?
Avatar billede htmlkongen Novice
30. september 2003 - 19:49 #8
Respons?
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2003 - 20:47 #9
Kan du ikke give noget feedback for at se om det virker?
Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2003 - 23:39 #10
Anmeldt