Avatar billede niss Nybegynder
28. december 2000 - 13:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm

Jeg har problemer med at jeg får sort skærm , mest når jeg går ind på div. links, og det kræver genstart.
Jeg har kørt Norton utilitis igennem og rettet alle fejl, men uden resultet det samme med mit skærm driver som er opdateret der er ingen fejl i enhedshåndteringen..
Kan nogen komme med et forslag til en løsning.. Tak
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
28. december 2000 - 13:12 #1
Kan du ikke forklare lidt bedre, du snakker rimelig sort *Lol* efter min menning..

- Kristian
Avatar billede lassebm Nybegynder
28. december 2000 - 13:13 #2
Check for vira! Hjælper det ikke så prøv at reinstall windows
Avatar billede horsmark Nybegynder
28. december 2000 - 13:14 #3
check 3Dkortets opsætning, jeg har mødt selvsamme problem (hvis du da har et 3Dkort ellers er det ligegyldigt :-))
Avatar billede lassebm Nybegynder
28. december 2000 - 13:15 #4
Men inden du begynder på at installere windows igen, så se lige om der ikke kommer andre svar som kan hjælpe dig! Tror bare at du for det bedste reultat ud af det! =)
Avatar billede niss Nybegynder
28. december 2000 - 13:24 #5
Jeg har et skærmkort Elsa Erazorz-geforse 256 , sort skærm kommer nor jeg surfer eller går ind på div. link, andet er det næsten ikke at sige for hvad er problemet, det sker bare!!! kan der måske være software problemer??og hvordaf finder jeg evt ud af det..
Avatar billede lassebm Nybegynder
28. december 2000 - 14:32 #6
Det er sikkert software problemer!
Går skærmen på standby når den går sort??
Avatar billede niss Nybegynder
28. december 2000 - 14:56 #7
Men min skærm går ikke i standby, men kun i sort, nogele gange står der noget med vxd??? som jeg ikke kan finde en løsning på hvad er..
Avatar billede lassebm Nybegynder
28. december 2000 - 15:47 #8
Hmm! Weird!
Blå skærm???
Avatar billede lassebm Nybegynder
28. december 2000 - 15:49 #9
En anden mulighed kunne være dårlige ram!?!
Nogen som helst mulighed for at prøve med nogle andre!?!
Avatar billede prebencharlie Nybegynder
29. december 2000 - 01:37 #10
Du skriver der står en vxd fejl så mangler du en driver eller du har den forkerte driver installeret du kan opdatere den fra internettet.
Alle filer som ender på vxd er driver filer