Avatar billede zirox Nybegynder
22. september 2003 - 19:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Adactive

Hej

Jeg går og overvejer at flytte et domæne til http://www.adactive.dk/, så jeg ville lige høre om der var nogle der havde nogle erfaringer med dem, gode som dårlige.

Jeg tænker specielt på stabiliteten, support og hvordan
PHP/ASP.net/Access kører på deres servere.

Det er 'Business' løsningen jeg overvejer.

På forhånd tak
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. september 2003 - 19:30 #1
Er det dig der har en tråd på news?
Avatar billede zirox Nybegynder
22. september 2003 - 19:40 #2
jup. Tænkte det kunne være der var lidt mere bid herinde, da der, indtil videre, kun er kommet et svar i nyhedsgruppen... Men det er der vel ikke noget galt i?
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. september 2003 - 19:52 #3
Nej naturligvis er der ikke det :o) Der er bare ingen grund til at linke til dit eget indlæg derinde...

<http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=adactive>

Der er et par erfaringer, du kan også søge tilbage i news, men der er meget meget få erfaringer fra brugere her fra 2003 og det er jo begrænset hvad man kan bruge erfaringer til som er år gamle..
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. september 2003 - 19:53 #4
Avatar billede zirox Nybegynder
22. september 2003 - 20:03 #5
Jeg har skam søgt, både her, i nyhedsgrupperne og på nogle andre sites :) Men som du selv siger så er det begrænset hvor mange kommentarer der findes om dem, ligeledes har du også ret i at jeg ikke kan bruge dem der er et år gamle til noget :)
Avatar billede helmersen Nybegynder
26. september 2003 - 16:01 #6
Jamen halløjsa. Jeg har et business webhotel hos adactive, og det kører sgu fint nok. JEg er ikke selv den vildeste programmør, men jeg kører da lidt PHP og ASP som også kører med Access DB. Det kører uden problemer! Se selv: www.pengu.dk

/Helmersen
Avatar billede helmersen Nybegynder
26. september 2003 - 16:05 #7
Fortsat...
Der har kun været nedetid i nogle enkelte timer, da adactive skiftede backbone (eller hvad det hedder) .. Forbindelse til internettet. Og jeg harhaft webhotellet i ca. 1 år nu. Så det kører! (Erhm .. skal ikke kunne sige med i onsdags med strømsvigten om siden var oppe der - Ingen strøm her). :-)

/Helmersen