Avatar billede mindreklog Nybegynder
27. december 2000 - 23:12 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installerer printer

Hver gang jeg forsøger at installerer min printer, får jeg af vide følgende: \"commctrl.dll er i brug, afslut og prøv igen\" - dette hjælpe dog intet, da den igen giver denne besked - hvad gør jeg ???
Avatar billede perj Nybegynder
27. december 2000 - 23:26 #1
Jeg var lige ved at sige: blivmereklog;-)
Gå til kontrolpanel, derefter printere. Slet din printer, og installer forfra efter du har genstartet.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2000 - 23:30 #2
Ellers kan det måske lade sig gøre i fejlsikret tilstand.
Avatar billede mindreklog Nybegynder
27. december 2000 - 23:36 #3
Til perj... jeg har slettet min printer, hvorfor tror du jeg vil installerer den igen ... Jeg har haft slettet hele harddisken med fdisk og format.
Avatar billede perj Nybegynder
27. december 2000 - 23:50 #4
Kunne ikke se på dit spørgsmål, at du har formateret din hd:-)
Kan du ikke oplyse om hvilken printer du har.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2000 - 23:52 #5
Det skulle vel ikke være en forkert printerinstallation du prøver på at bruge?

F.eks. driver til windows 2000 i windows 98??
Avatar billede mindreklog Nybegynder
27. december 2000 - 23:56 #6
jeg har HP Deskjet 560C og har win98
Avatar billede mindreklog Nybegynder
27. december 2000 - 23:57 #7
den siger godt nok, at det ikke er sikkert den virker 100 % i win 98 da den vist nok er til win95, men den virkede jo fint nok før min fdisk og format ??? - og min printer eks. ikke blandt de valgmuligheder der er i win98 ???
Avatar billede perj Nybegynder
28. december 2000 - 00:05 #8
Jeg tror alligevel du må hente den nyeste driver til printeren.
Er du sikker på din Win98 er samme version?
Avatar billede perj Nybegynder
28. december 2000 - 00:11 #9
Du kan hente driveren her:
http://productfinder2.support.hp.com/servlet/FindIt?s=x&t=hp&q=560

Tag helle linien med.
Avatar billede perj Nybegynder
28. december 2000 - 00:17 #10
GLEM DETTE: Tag helle linien med.

Avatar billede Slettet bruger
28. december 2000 - 01:39 #11
Man kan aldrig vide perj  med eksperten, hvornår den vil acceptere hele linjen, så jeg syntes det er helt fint det du skriver.
Avatar billede perj Nybegynder
28. december 2000 - 02:00 #12
>>kharder. Nej åbenbart, jeg blev også lidt overrasket over, at hele stien var markeret.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2000 - 11:40 #13
Der er heller ikke noget % tegn i.
Avatar billede niss Nybegynder
28. december 2000 - 12:24 #14
Hej. jeg har haft ligende problem med min HP 1150 C , når den skal geninstalleres , siger den også at div. filer er i brug , selvom jeg har afinstalleret printeren.
Løsningen er at du går ud i dos. og skriver deltree HP*.* , detefter spørger den om du vil slette , du skriver ja.
Herefter starter du windows igen og geninstallere, det tror jeg løser dit problem ..
Held og lykke.
Lad mig høre om det lykkedes...
Avatar billede maxburner Nybegynder
28. december 2000 - 21:16 #15
Jeg ville bare lige sikre mig at du har et original HP printer kabel som har 2 vejskommunikation, og at det er iorden...

Har arbejdet for HP for nogle år siden.. og HP anbefalder originale Printerkabel, ellers vil den nok fryse og prøve at kommunikere med printeren...

Maxburner