Avatar billede edelbo Nybegynder
22. september 2003 - 09:25 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Slette en Messenger profil og installere en ny

Jeg har lige installeret Messenger 6.0, men det er ikke den korrekte profil den bruger!!

Den bruger min arbejdsmail, men den skal bruge min private, da alle mine kontaktpersoner ligger i denne!!

Hvordan sletter jeg den nuværende profil, så Messenger ikke starter op med denne, og jeg så kan installere min private og køre med denne i stedet?
Avatar billede anhansen Nybegynder
22. september 2003 - 09:33 #1
Du logger af. går op i menuen filer -> log på... Skriver nu email addresse og pass... Så skulle den være hjemme.
Avatar billede chalde Seniormester
22. september 2003 - 09:33 #2
prøv at logge af, så skulle du gerne have mulighed for at logge på med en anden!
Avatar billede edelbo Nybegynder
22. september 2003 - 09:35 #3
Ja, ok!! Det var den lette løsning, ikke lige den som jeg efterlyste!! Den skal kunne logge på med min private adresse direkte fra opstart og ikke den som den benytter nu!!
Avatar billede chalde Seniormester
22. september 2003 - 09:38 #4
Gør som beskrevet, og sæt hak i "log mig på automatisk"
Avatar billede anhansen Nybegynder
22. september 2003 - 09:38 #5
Gør den ikke det bagefter så... Når det er den anden du har brugt sidst...
Avatar billede anhansen Nybegynder
22. september 2003 - 09:39 #6
evt. sæt et kryds i "log mig på automatisk" når du skriver den nye adresse...
Avatar billede htmlkongen Novice
28. september 2003 - 22:35 #7
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2003 - 22:10 #8
Lukketid? :)
Avatar billede edelbo Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:13 #9
Ja, sorry. Chalde og anhansen var de hurtigste!!