Avatar billede mrjohn Nybegynder
21. september 2003 - 11:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udligning af betaling i debitorer Concorde C5

Ved udligning af en betaling er jeg kommet ud for, at den skriver: Er udlignet i anden kassekladde, og pilen vender den forkerte vej.
Dette kan ikke være rigtigt, da jeg er enebruger.
Avatar billede dma Nybegynder
22. september 2003 - 15:50 #1
Og du er sikker på at der ikke ligger nogle debitorbetalinger i en anden kladde, hvor der er afmærket, ikke?

Gå ind som Supervisor, i Debitor/Periodisk/Oprydning/Fjern markeringer. Det vil - normalt - løse problemet!

Er det et enkeltbruger program, eller kan du komme ind 2 gange, dvs. du kan f.eks. starte to sessioner af programmet? Hvis ikke ovennævnte virker, så prøv at starte programmet 2. gang og gentag ovenstående.

Låsningen af udligninger gemmes pr. session. Derfor skal man normalt ind med det sessionnummer som har låst posten for at få fjernet den. Det sker under specielle forhold, især ved programnedbrud.
Avatar billede mrjohn Nybegynder
23. september 2003 - 08:58 #2
Jeg ved ikke om det virker, da det er en jeg kender som har bedt mig stille spgm., men hun siger at det lyder rigtigt og ved også hvordan hun nok kan løse det, så pointene er dine. Tak for hjælpen