Avatar billede nohvok Nybegynder
20. september 2003 - 23:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Remote Commands

Hvad skal jeg Skrive i den for at få mi bot til at blive der ??
en bot jeg selv har Lavet ?
Avatar billede tubber Juniormester
21. september 2003 - 00:03 #1
Hvad mener du med at blive der ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. september 2003 - 00:03 #2
hvad mener du ?
Avatar billede tubber Juniormester
21. september 2003 - 00:03 #3
hov skulle nu kun være en kommentar
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. september 2003 - 00:04 #4
hvis du selv har skrevet den så kig engang på irc protokollen .. du skal reply med pong når den sender et ping
Avatar billede nohvok Nybegynder
21. september 2003 - 00:08 #5
Jeg har selv lavet min bot altså ikke l botten en bot der hedder |-NoBot-|
Hvordan for jeg den til at blive der også selv om jeg slukker min Com ??
Avatar billede tubber Juniormester
21. september 2003 - 00:13 #6
Så skal du ha den hostet på en computer et sted hvor der aldrig bliver slukket.......
Avatar billede daquar Nybegynder
21. september 2003 - 00:13 #7
Det kan du ikke.. den skal køre fra en computer der står tændt hele tiden.

Ellers skal du til at pille ved vores virkelighed eller loven om tid, og det kan vi jo ikke have :)
Avatar billede nohvok Nybegynder
21. september 2003 - 00:15 #8
Jammen jeg ved jeg kan jeg har set andre der her gjordt det men jeg ved ikke hvordan man gør
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. september 2003 - 00:29 #9
jamen de har en rigtig bot så .. enten en gratis service de har fundet eller så kører den på en købt shell eller egen server.
uanset hvad skal serveren køre hele tiden for at botten bliver på.

du kan feks købe en shell hos www.blueshell.dk
Avatar billede nohvok Nybegynder
21. september 2003 - 00:32 #10
hvad koster det?
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. september 2003 - 00:35 #11
kig selv