Avatar billede designz Nybegynder
19. september 2003 - 11:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brugerstyring i Mac OS X

Jeg har alvorligt brug for hjælp omkring opsætning af Brugerstyring i MacOSX. Jeg har 10 computere på en højskole, som jeg gerne vil opsætte til 4 forskellige brugergrupper, men når jeg gør det, virker programmerne ikke....hvordan får man dem til at kunne åbnes under alle brugere?!?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
19. september 2003 - 11:27 #1
Du skal vælge mappen, indeholdende de pågældende programmer og tildele brugerrettigheder ved at åbne "Vis info"

Nu vælger du hvem, hvorfra og så videre, der må benytte programmer, mapper, filer med mere

Det er altså den enkelte mappe, fil eller program du tildeler brugerne rettighederne fra.

Held og lykke ! ! !
Avatar billede designz Nybegynder
19. september 2003 - 12:23 #2
jamen det virker jo! Tak for det!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
19. september 2003 - 12:31 #3
any time . . .
takker for point