Avatar billede cortx Nybegynder
18. september 2003 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

en fed css til www.cortx.dk/team-iceen

Hej eksperter..

Er der en der vil skrive en fed .css der passer MEGET godt til www.cortx.dk/team-iceen her på eksperten, så jeg selv kan kopire det, og ligge det i en .css fil ?? please, lad det gå stærkt, da jeg skal igang med noget :D hehe!

please m8's

med venlig hilsen
Rasmus Henriksen -::- Cortx
www.cortx.dk
Avatar billede thanatos Nybegynder
18. september 2003 - 22:24 #1
jeg har en "total" css fil liggende som du kan kopierer... det er endda en vejledning på det :D

http://www.thanatos.dk/style.css

Så kan du øve dig med css...
Avatar billede cortx Nybegynder
19. september 2003 - 08:45 #2
Hmm hvor kan man lave en scrollbar-farve-ting på nettet? Har set en side før, men kan ikke huske den!!
Avatar billede cortx Nybegynder
19. september 2003 - 10:28 #3
Hmm den css fil skal laves helt til de point.. MEN VENT!! lav ikke en.. er igang med nyt design!! så annulere den her spm. og laver en ny, når mit andet design komemr!!
Avatar billede cortx Nybegynder
19. september 2003 - 10:29 #4
svar!