Avatar billede marksdb Nybegynder
17. september 2003 - 22:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

norton firewall er gal

Jeg ville installere norton firewall 2003 idag, men det virker ikke. Det vil gerne installere, problemet er liveupdate, som ikke vil opdatere visse dele, hvilket forsager firewallen til at slå fuldstændig fra! jeg har forsøgt de fleste løsninger som symantec foreslår, men de lader ikke til at virke....
hvad gør jeg ????!

(kører xp og har norton antivirus 2002)
Avatar billede marksdb Nybegynder
17. september 2003 - 22:48 #2
jeg vil ikke uninstalle
Avatar billede marksdb Nybegynder
17. september 2003 - 22:54 #3
desuden er mit problem firewallen, ikke antivirus
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. september 2003 - 22:54 #4
Det bliver du nødt til, for før får du ikke lov til at installere en korrekt version. Tro mig vi har været det igennem mange gange, der er rigtig mange som har det problem at det bliver installeret forkert første gang, og så er det umuligt at rette uden en total afinstallation. Det kan endda være vi må ud i regedit for også at fjerne rester herfra.
Avatar billede marksdb Nybegynder
17. september 2003 - 22:56 #5
du mener altså at jeg skal fjerne antivirus med det henviste program derefter prøve forfra, både med firewall og antivirus??
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. september 2003 - 22:58 #6
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. september 2003 - 22:59 #7
Nej din Antivirus virker perfekt så den er der ingen grund til at pille ved, men din firewall skal afinstalleres.
Avatar billede marksdb Nybegynder
17. september 2003 - 23:00 #8
ok, prøver lige
Avatar billede marksdb Nybegynder
17. september 2003 - 23:15 #9
ok det virkede, men et nyt problem er opstået....den vil ikke slå security til og er derfor fortsat slukket
Avatar billede marksdb Nybegynder
18. september 2003 - 00:01 #10
...løst, tak for rådet
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. september 2003 - 00:02 #11
Prøv lige at db klikke i tray på Norton Security. Under Internet Status - Current Status står der disable eller enable.
Under options fanebladet general skal der være prik i Run at system startup
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. september 2003 - 00:04 #12
Ok det var godt. Takker for point;)