Avatar billede feedrate Nybegynder
17. september 2003 - 19:06 Der er 7 kommentarer

Hvor køber man IDE kabler i meter mål

Hey....

Jeg står og mangler ca. 8 meter IDE kabel, den type med 64ledere (eller bare så sæt på som muligt..)uden stik....

Det lyder måske mærkeligt...Men det er til nogle højtalere kabler...

Og så tænkte jeg det bedste sted at spørge ville være her... :-)
Avatar billede feedrate Nybegynder
17. september 2003 - 19:15 #1
P.S er det her det rigtige sted til dette emne...?
Avatar billede kenp Novice
17. september 2003 - 19:16 #2
næææ det burde nok havde været i fri debat?
Avatar billede feedrate Nybegynder
17. september 2003 - 19:17 #3
Ok hvordan sletter man så denne her...?
Avatar billede kenp Novice
17. september 2003 - 19:25 #4
ligger et svar selv og accepter det :)
Avatar billede ALS Praktikant
18. september 2003 - 10:55 #5
IDE-kabel er blot almindeligt 64-polet fladkabel, som kan købes i de fleste elektronik-forretninger.

Jeg fandt f.eks. online hos www.vejle-rc.dk
Helt nøjagtigt vare-nr "64LEDERF" på http://www.vejle-rc.dk/opslagvis.asp?vare=FLADKABEL

Du bør vist købe 10 meter, da prisen er væsentligt lavere pr. meter ved den længde ;o)
Avatar billede ird Praktikant
19. september 2003 - 09:06 #6
http://www.eksperten.dk/spm/402374

ib-rene-cairo og feedrate overføre I point siden det samme svar bliver smidt i et spøgsmål om det samme??
Avatar billede ALS Praktikant
19. september 2003 - 09:14 #7
ird >> Nej, vi overfører ikke point.
Jeg så først at feedrate havde oprettet et nyt spørgsmål efter jeg havde lagt et svar her. Jeg postede samme svar i det andet spørgsmål også fordi det lå i en mere passende kategori.

Jeg forventer at mit svar her afvises og feedrate derefter lukker dette spørgsmål, sådan som han er blevet opfordret til.