Avatar billede eurocapital Nybegynder
17. september 2003 - 16:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er der et netauktionssystem til salg

Er der nogen der ved om man kan købe/leje et netauktionssystem. Jeg tænker på et system som f.eks Lauritz.com.
Jeg forestiller mig et færdigt system hvor man bare "fylder" varerne i. Dandomain.dk har webshops man kan leje og fylde egne varer i men de har ikke et auktionssystem.
Avatar billede grind Nybegynder
17. september 2003 - 16:49 #1
http://www.xcauction.com/
Her har du en billig ASP løsning
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. september 2003 - 10:04 #2
Kontakt Pezzo Net og Multimedia på salg@pezzo.dk hvis du stadig søger tilbud