Avatar billede kristian45 Nybegynder
17. september 2003 - 15:51 Der er 4 kommentarer

common client

Kan ikke opdatere min Norton firewall eller min Norton antivirus, før common client er
opdateret men hvordan pokker gør man det,jeg
har købt beggeprogrammer for ca 3 mdr. siden,
men problemet er først kommet nu, har indtil dato opdateret begge programmer dagligt.

Venligst Kristian
Avatar billede arlet Juniormester
17. september 2003 - 15:56 #1
Andre har før haft problemer med norton efter 3-4 måneder, hvor de måtte afinstallerer det og så geninstallerer det en gang til.
Avatar billede arlet Juniormester
17. september 2003 - 15:59 #2
Prøv at hente denne opdatering som hedder Common Client Core 1.0.2
Avatar billede arlet Juniormester
17. september 2003 - 16:00 #3
Her kan du finde opdateringen manuelt : http://securityresponse.symantec.com/avcenter/download.html
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. september 2003 - 00:47 #4
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nsw.nsf/docid/2001100212100807 Dette skulle meget gerne løse dit problem. Der er rigtig mange som har problemer af den art i øjeblikket, og dette plejer at kunne hjælpe dem.