Avatar billede je79ayps Novice
17. september 2003 - 08:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Placering af ICQ's konfigurationsfiler

Jeg skal til at distribuere ICQ til nogle kolleger og vil gerne have, at de får samme indstillinger som jeg har, så kan jeg bare kopiere min(e) konfigurationsfil(er) og hvor lægger den i så fald? Eller er der en nemmere måde?
Avatar billede soreno Praktikant
17. september 2003 - 08:51 #1
Det kommer jo nok an på hvilken ICQ klient du benytter.

I Miranda er det "[user].dat" der indeholder konfigurationen.
Avatar billede je79ayps Novice
17. september 2003 - 09:05 #2
Jeg har lige hentet den sidste nye: ICQ Pro 2003a beta build 3800
Avatar billede xodeus Novice
17. september 2003 - 09:15 #3
mon ikke alle indstillinger ligger i regedit?
Avatar billede soreno Praktikant
17. september 2003 - 09:19 #4
Da jeg sidst brugte den officielle ICQ klient (et par år siden) var det et directory der skulle kopieres ind efter installation. Jeg kan bare ikke huske hvad det hed. Det kan også ske at procedure er ændret siden jeg prøvede.
Avatar billede je79ayps Novice
17. september 2003 - 09:30 #5
Nogle der ved det helt konkret? :o)
Avatar billede je79ayps Novice
19. oktober 2003 - 10:26 #6
Lukker.