Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. september 2003 - 21:44 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Skype - Nogen som har prøvet

Nogen som kan fortælle deres vurdering af programmet i forhold til f.eks. messenger og icq
Avatar billede riversen Nybegynder
16. september 2003 - 21:50 #1
jeg vil ikke erstatte det med icq, men mht. voice har jeg intet ondt at sige pt...det virker glimrende.
Avatar billede spontek Nybegynder
16. september 2003 - 21:54 #2
Jeg har ikke brugt ICQ til telefoni, men har prøvet med Yahoo Messenger som dog ikke lykkedes.

Skype skal ikke sættes op. Bare installere og vælg et brugernavn så er du klar. Virker fint selv med 64 ud, så selv folk med ISDN kan være med
Avatar billede spontek Nybegynder
16. september 2003 - 21:57 #3
Jeg vil lige understrege, at det er nemmere end nemt at bruge.

Der er også en chatfunktion med i programmet, så du kan paste en lang besværlig URL samtidig med at du snakker med dem i den anden ende.

Jeg vil dog ikke slette folk fra ICQ, AIM, Yahoo, Jabber for kun at have dem på Skype... men det kan man da gøre, jeg synes bare det er bedre at holde hver for sig (al messenger på Miranda IM - og Skype i programmet)
Avatar billede arlet Juniormester
16. september 2003 - 22:27 #4
Har lige prøvet, det virker sgu. Messenger virker ikke hos mig, så det er meget fint. lyd meget god, men har også 1024/256. Har hørt fra en anden at lyden er udenmærket med 128/56
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
16. september 2003 - 23:34 #5
riversen....et svar ???
Avatar billede xodeus Novice
17. september 2003 - 08:22 #6
Skype er godt! Ring til mig! :-P
Avatar billede riversen Nybegynder
17. september 2003 - 16:15 #7
værsgo'
Avatar billede spontek Nybegynder
17. september 2003 - 17:32 #8
Har du fået det til at virke? Eric