Avatar billede winde Novice
16. september 2003 - 17:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ingen lyd i nyt P2P telefoni program Skype

Hej
Jeg har netop installeret et nyt telefoni program sammen med min bror, programmet hedder Skype http://www.skype.com/help.html.
Lyden fra hans microfon går tydeligt igennem hos mig, bedre end i en normal telefonsamtale , men han kan ikke høre mig. Jeg har ingen problemer med at høre min egen mikrofon i mine egne højtalere. Så hvad kan der være galt.
Mvh
Winde
Avatar billede xodeus Novice
16. september 2003 - 17:44 #1
Har du router, firewall?
Avatar billede winde Novice
16. september 2003 - 17:48 #2
Vi har firewall, og den er slået fra
Avatar billede kenp Novice
16. september 2003 - 19:10 #3
har han sluttet sine højtalere til! og evt skruet lidt op for dem.!
Avatar billede spontek Nybegynder
16. september 2003 - 20:00 #4
at du har sat mikrofonen i det forkerte hul på lydkortet - du skal bruge den røde
Avatar billede winde Novice
16. september 2003 - 21:44 #5
Alt dette er også iorden, og det hjælper ikke en dyt.
Avatar billede spontek Nybegynder
16. september 2003 - 21:59 #6
Prøv at se på dit lydkort indstillinger i Windows. Den første jeg ringede med havde samme problem, og det viste sig at det var windows som havde blokere mikrofonporten
Avatar billede winde Novice
17. september 2003 - 09:16 #7
Hvordan finder jeg mikrofonporten i windows XP. Jeg har slået mikrofonen til inde  i indstillinger for lydstyrke, hvis det er det du mener.