Avatar billede mrjohn Nybegynder
16. september 2003 - 14:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Valg af Ark ved brevfletning

Når jeg skal brevflette fra excel til Word, kan man tilsyneladende kun vælge dataene fra det første ark i regnearket. Findes der en løsning hvor man kan vælge arket når man brevfletter, uden hver gang at skulle flytte arket frem til Forreste position i regnearket (når jeg har forskellige breve som skal flettes med forskellige ark i samme regnearksfil)?
Avatar billede rvm Nybegynder
16. september 2003 - 14:21 #1
Hvilken version af Word bruger du?
Avatar billede mrjohn Nybegynder
16. september 2003 - 14:23 #2
Word 2000
Avatar billede rvm Nybegynder
16. september 2003 - 14:26 #3
I Word 97 er der ingen anden løsning :-(
Avatar billede steen_hansen Forsker
16. september 2003 - 14:29 #4
Du skal ind i WordBasic og programmere dig ud af det. Nu sidder jeg ikke med Office 2000 ved denne maskine, men det er noget med "FanebladetsNavn!Kolonne" ....? Du kan sikkert finde nogle hjælpeemner i MS Office.
Avatar billede rvm Nybegynder
16. september 2003 - 14:34 #5
-> steen_hansen: Man kan jo programmere sig ud af alt, men som standard kan hverken Word2000 eller Word97 flette med andet end første ark.

Word XP er forbedret med netop denne funktionalitet...
Avatar billede mrjohn Nybegynder
16. september 2003 - 14:47 #6
Tak for indsatsen, men det der med at programmere tror jeg ikke lige at jeg skal begive mig ud i så.... Jeg tror bare at jeg må leve med problemmet og se frem til XP-udgaven.
Avatar billede rvm Nybegynder
16. september 2003 - 14:48 #7
Du lukker spørgsmålet ved at give point til dig selv eller en af os der har forsøgt at besvar *S*
Avatar billede mrjohn Nybegynder
16. september 2003 - 14:50 #8
I skal da have point for ulejligheden, men hvordan deler jeg dem ? (undskyld men jeg er ny på siden)
Avatar billede rvm Nybegynder
16. september 2003 - 15:00 #9
Det ved jeg faktisk ikke - jeg svarer bare *S*

Men du kan kun give point til Svar - ikke kommentarer. Det kan være det er derfor du ikke kan dele dem, da der nu kun er mig med et åbent svar.
Avatar billede mrjohn Nybegynder
16. september 2003 - 15:02 #10
Selvfølgelig, det er jo logisk. Steen Hansen: Send et svar igen, så du kan få nogle point.
Avatar billede jkrons Professor
16. september 2003 - 16:38 #11
Jeg har ikke 97 mere, men jeg mener at kunne huske at du kan flette med et navngivent område uanset hvilket ark det ligger i. Jeg kan dog huske forkert.
Avatar billede rvm Nybegynder
16. september 2003 - 18:26 #12
->jkrons: Du har lidt ret, men det navngivne område skal stadig være placeret i det første ark :-(
Avatar billede jkrons Professor
16. september 2003 - 21:14 #13
rvm-> Det er ikke sådan når hukommelsen begynder at svigte :-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
16. september 2003 - 21:22 #14
Det er 10-4, så ikke indlæggene før nu. Men ellers tak for erkendtligheden :o)