Avatar billede lojmann Nybegynder
26. december 2000 - 11:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Flere skærme i W2K

Hej,

Er der nogle som har nogle erfaringer med dette?
Jeg har et par skærme, samt et par grafikkort - men hvordan og hvorledes foregår det? Skal det være et specialt kort, eller hvordan og hvorledes?
Avatar billede hanno Nybegynder
26. december 2000 - 11:42 #1
Det er ligefrem.... Sæt dine kort i maskinen, og tilslut dine skærme...
Windows finder derefter dine skærmkort/skærme og du er kørende...
Har prøvet det med 3 kort, og det virker fint !

\\\\Hanno
Avatar billede handmade Nybegynder
26. december 2000 - 11:43 #2
Windows hjælp er meget detaljeret på dette punkt...
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. december 2000 - 11:46 #3
Jeg har smidt et andet kort i, så min conf. VAR:

1. stk. ASUS RIVA TNT-2 (AGP)
1. stk. S3 Virge

Men den ville ikke (som Windåse selv siger) \"starte\" S3 kortet, så jeg fik KUN output på ASUS kortet. Der var skærme på begge kort!

Det skal lige siges, at fra mit ASUS kort, er der et kabel som forbinder mit MPEG kort med ASUS kortet, men det skulle jo ikke betyde noget...
Avatar billede hanno Nybegynder
26. december 2000 - 11:48 #4
Du skal lige installere driveren til kortet...

\\\\Hanno
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. december 2000 - 11:50 #5
De er installeret, de siger nemlig selv at det er et S3 Virge kort...
Avatar billede hanno Nybegynder
26. december 2000 - 11:52 #6
Er der en Gul klat på dit S3 Virge ?, prøv da at opdatere driveren...

\\\\Hanno
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. december 2000 - 12:38 #7
Jeg har pillet skidtet ud igen, da hele systemet var totalt ustabilt pga. det.
Ja, det var en \"gul klat\" - men så vidt jeg huske så døde maskinen når jeg ville opdatere driverne...
Det tog sig ud på den måde, at der bare var NUL og niks på skærmen...:(

Men dvs. at det KAN lade sig gør, med to helt alm. skærmkort?
Avatar billede hanno Nybegynder
26. december 2000 - 12:41 #8
Ja

\\\\Hanno
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. december 2000 - 12:42 #9
Oki, det tænkte jeg nok...
Jeg går i krig igen med den...

TAKKER :P
Avatar billede jens Nybegynder
26. december 2000 - 15:24 #10
Jeg bruger GeForce2 MX - AGP-V7100/2v1d under win2000. Det kan jeg klart anbefale - pånær prisen ;-)
Avatar billede karstenh Nybegynder
04. januar 2001 - 00:47 #11
W2k vil være med på op til 10 skærme, men der stopper legen :\\ ( fandt vi ud af da vi smed 12 på, og de sidste bare ikke eksisterede ).
Matrox har forresten lavet et blæret kort med fire skærmudgange.