Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
15. september 2003 - 22:07 Der er 8 kommentarer

Site vudering af gamers.frac.dk

Jeg vil gerne have en site vudering af min klan + Community side www.gamers.frac.

jeg og min klan medlem har lavet en konkurrence, hvor vi laver et desgin hver...

Hans er www.hsh.fnup.dk (dog ikke færdig)

Tror i jeg kan vinde?
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
15. september 2003 - 22:09 #1
Avatar billede thanatos Nybegynder
15. september 2003 - 22:15 #2
lol... efter hvad I har vist, er det temmelige store change for at DU vinder :p

Men jeg synes at det er bedst med en clan-only side og ikke en blanding af clan og community... det vil kun virke lidt forvirrende
Avatar billede goof2003 Nybegynder
15. september 2003 - 22:16 #3
De er begge ok designs...!

men hvis jeg skal sige noget så kan jeg godt lide det enkelte i www.hsh.fnup.dk!
Når man går ind på www.gamers.frac.dk sprænger det lige op i ansigtet på én og øjet bliver stresset!

jeg glæder mig til at se www.hsh.fnup.dk når den er færdig!
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
15. september 2003 - 22:27 #4
skal lige siges at goof2003 er ham som har lavet hsh.fnup.dk ...
Avatar billede nak-m Nybegynder
15. september 2003 - 22:31 #5
Haha goof2003 ;)
Synes bedre om gamers.frac ... hsh.fnup er forfærdeligt :)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
15. september 2003 - 22:47 #6
Der er da ingen tvivl..!

behøver jeg sige mere? ;)
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
15. september 2003 - 23:06 #7
hehe.. flere der har lyst til at ødelægge goof2003 sevltilid :P :D
Avatar billede lordhead Nybegynder
16. september 2003 - 16:44 #8
Det er virkelig proffe arbejde du har lavet (you know who)

den anden side er også ok......den mangler bare et nyt design =)