Avatar billede kennyb Nybegynder
15. september 2003 - 16:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

muligvis problemer med at opdatere samwise.dk

Heja

Når jeg går ind på samwise.dk  - Står der: "Hostet af Dandomain ny kunde flytter snart ind"

Selv om jeg har uploadet en ny index.htm
andre kan tilsyneladne godt se den NYE index.htm

HVORFOR kan jeg ikke?
Jeg har også prøvet at lave en undermappe:
www.samwise.dk/root/index.htm

den kan andre også se, men jeg kan ikke

Hvorfor? hvad sker der??
Avatar billede keysersoze Guru
15. september 2003 - 16:38 #1
det kan være flere ting - men det skyldes højst sandsynligt at siden ligger cachet hos dig...

prøv følgende;

funktioner -> internetindstillinger -> slet filer
Avatar billede kennyb Nybegynder
15. september 2003 - 16:40 #2
har gjort det...
og hvis det var det der var galt burde jeg jo kunne se index filen i undermappen ik`?
Avatar billede keysersoze Guru
15. september 2003 - 16:42 #3
joh - men den kan jeg nu heller ikke se for den findes ikke i mappen (lige pt i hvert fald)...
Avatar billede kennyb Nybegynder
15. september 2003 - 16:43 #4
Avatar billede keysersoze Guru
15. september 2003 - 16:49 #5
hvis du har slette alt - også offline indhold - og problemet stadig er der kunne det godt tyde på et cache-problem hos dandomain... udover det tror jeg ikke jeg har nogle idéer
Avatar billede kennyb Nybegynder
15. september 2003 - 16:53 #6
Men andre kan jo se den... Så ligger problemet vil ikke hos Dandomain, men hos mig et eller andet sted..:! Kan du ikke se både:
www.samwise.dk
www.samwise.dk/root/default.htm
Avatar billede keysersoze Guru
15. september 2003 - 16:57 #7
det kan jeg godt jo - men jeg har tidligere haft samme problem; min kunde kunne ikke se siden men alle steder jeg prøvede var der ingen problemer - han tømte også cache uden held og prøvede andre computere hvor siden godt kunne ses... til sidst kontaktede han webhotellet (som jeg er ret sikker på også var dandomain) og det viste sig at problemet lå hos dem.
Avatar billede kennyb Nybegynder
15. september 2003 - 16:59 #8
hmm okay.. Har lige ringet til dem, men de lukkede kl 16 ;-)
Avatar billede qwinzy Nybegynder
15. september 2003 - 18:46 #9
de er ved at opdatere siden så det er der for at du ikke kan komme ind...

// Qwinzy
Avatar billede kennyb Nybegynder
15. september 2003 - 20:08 #10
qwinzy --> siden er min.. JEG opdaterer..........
Avatar billede keysersoze Guru
15. september 2003 - 20:15 #11
det kan godt være at det er din side - men derfor kan problemet stadig ligge hos dandomain. Du bliver nødt til at kontakte dem i morgen medmindre du stadig ikke kan komme i kontakt med din side der...

jeg glæder mig til at høre hvad du finder ud af i morgen efter at have kontaktet dem - så jeg ser frem til en kommentar fra dig i morgen

Må man spørge hvad grunden til at du beholder pointene er siden problemet endnu ikke er løst og du ikke har forsøgt forslagene?
Avatar billede keysersoze Guru
20. september 2003 - 10:08 #12
halloo?? hvad gjorede du for at få det til at virke?

fik du fat i dandomain