Avatar billede bjj Nybegynder
15. september 2003 - 08:36 Der er 15 kommentarer

sms hvorfra

findes der et sted på nettet, hvorfra jeg kan sende sms ?
mvh
johnny
Avatar billede llgpublic Nybegynder
15. september 2003 - 08:39 #1
http://www.coolsms.dk Den er meget nem at benytte ...
Avatar billede peet-49 Novice
15. september 2003 - 08:39 #2
Avatar billede llgpublic Nybegynder
15. september 2003 - 08:39 #3
Men du skal dog først lige oprette en "Normal" konto !
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. september 2003 - 08:39 #4
Avatar billede arlet Juniormester
15. september 2003 - 08:40 #5
Avatar billede neander Nybegynder
15. september 2003 - 08:42 #6
Har gode erfaringer med coolsms, nem og overskuelig.
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. september 2003 - 08:42 #7
Man kan jo kun sende 10 sms´er om dagen fra coolsms, eller har de lavet det helt om?
Avatar billede llgpublic Nybegynder
15. september 2003 - 11:00 #8
Det er blevet sådan at du kan sende optil 20 SMSér med coolsms.dk, om dagen vel og mærket, men denne services er dog også meget hurtigere til at levere de SMSér som du sender, hvorimod sendsms.dk benytter en helt anden og meget mere langsom servicem har før oplevet at den først har leveret en SMS 20 min senere...
Avatar billede llgpublic Nybegynder
15. september 2003 - 11:01 #9
Men prøv dem ad.. jeg holder nu stadigvæk på www.coolsms.dk, da denne services, er nem og hurtig, dog er den begrændset, men kan udvides imod en lille betaling, for opgredering til PRoSMS..
Avatar billede neander Nybegynder
15. september 2003 - 12:20 #10
Jeg bruger ProSMS på www.coolsms.dk, det fungerer super. Så har du i højre vindue en din personlige adresseliste, hvor du vælger hvem beskeden skal sendes til. smart. Når du så har sendt den får du at vide hvorvidt beskeden er modtaget. Og du kan altid gå ind i din "log" og se hvad du har sendt hvornår, og om det er modtaget.

Det koster så 25 øre pr. besked, - og du kan betale online.
Avatar billede arlet Juniormester
15. september 2003 - 12:23 #11
neander -> Jeg kunne godt forestille mig lidt, at det skulle være GRATIS... Ellers er der mobiltelefonen....
Avatar billede llgpublic Nybegynder
15. september 2003 - 12:44 #12
Yes bjj, accepter mit svar, da jeg svarede først, kan se at folk er enige med mig i at det bliver www.coolsms.dk, desuden virker www.smsme.dk ikke, da de benytter et gammelt uddødt script til at send SMS med...
Avatar billede llgpublic Nybegynder
19. november 2003 - 23:29 #13
Hvad med at lukke ?
Avatar billede moreless Nybegynder
24. januar 2004 - 17:58 #14
bil blot sige at man fra www.gratisbesked.dk kan sende ubegrænset til alle teleselskaber..
Avatar billede moreless Nybegynder
24. januar 2004 - 17:58 #15
bil = vil