Avatar billede geforce3 Praktikant
14. september 2003 - 19:35 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Bærbar fra tdc

Er en webtech note 6900 noget værd? Det er med 15", mobile 2200+, 512ddr ram, 40gb hdd, ATI m9000 radeon grafikkort, XP home og stor softwarepakke og taske og trådløst netkort og optisk mus.. 11.999,-
Eller skal man kigge efter ASUS eller lign. og så købe på nettet..?
Avatar billede ird Praktikant
14. september 2003 - 19:56 #1
ASUS er klart en kanon bærbar, men det samme mener jeg absolute den webtech er!

Min bror har en fra samme mærke og har ikke haft det mondste problem
Avatar billede ird Praktikant
14. september 2003 - 19:57 #2
Erindre dog han siger den larmer en smule, men ikke overdrevet.
Avatar billede gusto Nybegynder
14. september 2003 - 19:59 #3
vil du kun ha' en AMD og ikke en Intel, som er den hel del bedre?
hvis du vælger at købe en Intel kan jeg varmt anbefale dig, at købe en Dell.
http://www.euro.dell.com/countries/dk/dan/dhs/promos/promotopic_inspn_featured_system.htm
Avatar billede gusto Nybegynder
14. september 2003 - 20:03 #4
Jeg er godt klar over, at en dell koster lidt mere. Men jeg mener helt klart også, man får noget for pengene...
Avatar billede ird Praktikant
14. september 2003 - 20:04 #5
http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;?ProductID=HzUKamdh%2eTkAAAD2MiyckpRa&CatalogCategoryID=0ZgKamlDo4gAAADleW_aCa%2e0

Må indrømme jeg ikke kan se noget der skulle afholde dig fra at handle! Har lige ringet til min bror og forhørt mig om der var noget han var utilfreds med. Han siger den virker upåklageligt.

Dropper et svar som du kan afvise hvis det er :-)

Hygge
Avatar billede nse Nybegynder
14. september 2003 - 20:07 #6
Dell koster ikke mere, tværdigmod!
Her er en konfiguration til 10956,-, så er der en tusse sparet..
http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?c=1849&n=3162&b=43871&m=dkk&cu=dkdhs&l=da&s=dkdhs&store=dkdhs&sbc=dkdhsinspn&v=d

Bemærk at konfigurationen svarer stort set til Webtech'en
Avatar billede nse Nybegynder
14. september 2003 - 20:09 #7
Jeg har selv både Dell bærbar og stationær, og kan til ethvert tidspunkt anbefale Dell fremfor andre producenter..
Avatar billede gusto Nybegynder
14. september 2003 - 20:20 #8
jeg har selv kun dell statinær, men kender flere der har dell bærbar.
dell har helt klart både kvalitet og service i orden!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2003 - 20:32 #9
http://www.eksperten.dk/kat/37

det ville måske hjælpe at oprette i den rigtige kategori.
En bærbar er IKKE en tynd klient.
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. september 2003 - 20:48 #10
Hvad er en tynd klient så?
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. september 2003 - 21:29 #11
Er det så iPAQ og sådan nogen? Men jeg er vist ikk den første der har taget fejl;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2003 - 21:52 #12