Avatar billede engskov Nybegynder
14. september 2003 - 14:25 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til grafik i spil

Jeg har tidligere kørt med windows 2000, og har nu købt windows xp prof.. mine spil virkede fint indtil nu.. Jeg kan ikke spille de samme spil med windows ax.. For når jeg starte mine spil, (ikke alle) så er grafikken helt umulig.. den er total rundt på gulvet.. man kan slet ikke se hvad der sker..

Jeg har hørt noget om at man kan finde en update til windows xp på nettet... Men hvor...

Håber nogle kan hjælpe.. taker!!
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
14. september 2003 - 14:33 #1
du kan finde opdateringer til windows her:

http://windowsupdate.microsoft.com

hvis det er det du mener?
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
14. september 2003 - 14:35 #2
Det er lidt en underlig kategori du har puttet dit spørgsmål under...
Avatar billede engskov Nybegynder
14. september 2003 - 15:10 #3
jamen.. hvor skal jeg ellers putte det hen
Avatar billede engskov Nybegynder
14. september 2003 - 15:10 #4
Jeg kender godt den side.. jeg kan ikke bruge det til nogt.. vil du ikke sige hvor jeg skal lægge spørgsmålet hen så,...
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
14. september 2003 - 15:24 #5
måske i programmer - generelt .. eller generelt IT

Det ville nok være en god ide at lukke 2 af dine spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/400928 og http://www.eksperten.dk/spm/400927 . Det er kun tilladt at have et af samme spørsmål åben af gangen.
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
15. september 2003 - 14:11 #6
Prøv at finde en update til spillet...jeg har prøvet noget ligende det sammen med GTA:VICECITY men der skulle bare en patch til så var den fikset..
Avatar billede engskov Nybegynder
15. september 2003 - 15:47 #7
Hey cyberjoe.. Jeg har problemer med gta 3.... det er nok de samme problemer så.. vil du ikke lige sige hvor du fik den patch fra....
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
18. september 2003 - 08:32 #8
prøv "www.megagames.com" der kan man finde de fleste patches og cracks og andre gode ting
Avatar billede zanta666 Nybegynder
04. oktober 2003 - 14:17 #9
Hvis du har et grafikkort i geforce familien og benytter dig af Windows XP's stadard grafikdriver så kan det også være problemet. Den understøtter nemlig ikke OpenGL, et grafiksystem som mange spil stadig benytter.
Så har du et geforce kort så gå ind på www.nvidia.com og download den nyeste driver...