Avatar billede mat Nybegynder
14. september 2003 - 13:33 Der er 1 løsning

channel box i Maya væk

Hej

Jeg sidder og skal animere en bold i Maya learning edition - altså den allerførste øvelse i animation, så jeg er supernoob.

I min frustration kom jeg så vist til at hamre på lidt for mange taster, med det resultat at jeg formåede at smide "channel box´en" væk, og nu kan jeg ikke finde den igen? (det er den hvor man bl.a. stiller radius på sin "bold")

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvor jeg finder den igen? Eller bare kommer tilbage til Mayas default settings?

mvh mat
Avatar billede mat Nybegynder
14. september 2003 - 13:42 #1
deeeeer....allerøverst oppe i højre hjørne på verdens mindste knap :)

tak mat