Avatar billede leif Seniormester
13. september 2003 - 19:01 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Reklamer og beskeder

Hej,

2 problemer.

1.
Kan man fjerne reklamerne i ICQ 2003 pro ???

2.
Den er længe om at senbde beskederne ??? Hvad kan det være ???

Fra
Leif
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. september 2003 - 19:03 #1
1) hvis ICQ 2003 Pro er gratis, er det nok fordi reklamerne sponsorerer programmet.. ellers skal icq sikkert registreres først..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. september 2003 - 19:04 #2
hmm.. jeg tror det er muligt at fjerne reklamerne (resize/reducére størrelsen på billedet) med programmet Resource Hacker.. jeg mener det er et freeware program..
Avatar billede spontek Nybegynder
13. september 2003 - 19:06 #3
1) Ja, du kan. Skal du have løsningen?
2) Langsom forbindelse, stor belastning, at du bruger din maskine kraftigt osv osv osv
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 19:57 #4
Hvis jeg var dig ville jeg bare bruge http://www.miranda-im.org/
Nul reklamere
kan kørere icq msn irc og aoe samtidigt eller bare en ad gangen.
kanonr program kan ALT
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. september 2003 - 20:01 #5
jeg bruger Trillian: http://www.trillian.cc/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. september 2003 - 20:02 #6
..AIM, MSN, ICQ, Yahoo!, IRC..

se evt http://www.trillian.cc/products/features_basic.php
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 20:04 #7
miranda er bedre:)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 20:05 #8
og miranda er gratis
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. september 2003 - 20:09 #9
trilian basic er også gratis.. jeg synes miranda er underlig :)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 20:11 #10
he he vær sin smag :D
Avatar billede leif Seniormester
13. september 2003 - 22:38 #11
Er der ikke noget med at Trillan snart ikke kan logge på MSN ??? Det er den eneste grund til at skifte er så at bruge det som samlet program og ikke kun til ICQ !!!
Avatar billede spontek Nybegynder
13. september 2003 - 22:46 #12
Hver gang jeg logger på MSNM med Trillian og Miranda IM sender Microsoft en besked om jeg skal hente en opdatering som lukker for MSNM via tredjepartsprogrammer... so jo
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 23:05 #13
Jamen det er fordi du skal åbne miranda. højre klikke på iconet i højre nederste hjørne vælge main menu og så options så under network vælger du msn. og så skal du sætte et hak af ved use msn protocol v8
så sender microsoft ikke den besked mere da sikkerheds hullet så lukkes. :=
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 23:05 #14
Jeg ved i hvert fald at miranda ikke stoppe med at have msn
Avatar billede spontek Nybegynder
13. september 2003 - 23:26 #15
Jeg ved ikke hvad du har lavet ved din MIM, men jeg har endnu ikke set noget icone i "højre nederste hjørne" hvor man kan vælge mail og menu. De fleste jeg har set har neders i højre hjørne muligheden for at gå offline/online/væk m.f. (se fx. http://miranda.spontek.dk)
Avatar billede leif Seniormester
24. november 2003 - 22:31 #16
Har da vist glemt dette spm., jeg er begyndt at bruge ICQ liste, men spontek, jeg vil da gerne have den løsning du har, så er det dine point !!!
Avatar billede leif Seniormester
06. december 2003 - 21:00 #17
Jeg lukker.