Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 12:24 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

eMule expert søges!

Hejsa jeg har lige skiftet fra TDC til tele2! jeg har gennem længere tid kørt eMule uden problemer - det gør jeg ikke længere. Jeg har meget højt ID, jeg står i kø hos en masse, jeg upper helt vildt. Når jeg går ind i den guide der ligger inde under forbindelser - kan jeg godt sætte antal DL af gangen til 16+ , men det er som om at den stiller sig tilbage igen når jeg går ind og kigger igen!!
Nogen der har nogle forslag?!?
Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 12:25 #1
Jeg ved ikke om det er det der er problemet!
Avatar billede baileys Nybegynder
12. september 2003 - 12:32 #2
Jeg vil foreslå du lukker tråden med det samme - spørgsmålet er urellevant, og er i strid med dansk lov.
Avatar billede keysersoze Guru
12. september 2003 - 12:33 #3
den normale grunden til at man får højt ID og ingen download er at man bliver "firewalled" - det kan højst sandsynligt løses ved at åbne nogle porte i den fra TDC formentlig medfølgende router
Avatar billede henrikgn Nybegynder
12. september 2003 - 12:33 #4
baileys: Det kommer sgu da an på hvad 4bendix downloader...

Man kan vel også finde andet end ulovlig mp3 og porno på eMule??

hilsen en ikke-emule bruger
Avatar billede keysersoze Guru
12. september 2003 - 12:33 #5
siden hvornår er det blevet ulovligt at benytte emule?
Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 12:34 #6
Forstår ikke helt den kommentar, da du ikke har den fjerneste ide om hvad jeg dl'er - dvs. ikke i strid med dansk lovgivning!
Avatar billede baileys Nybegynder
12. september 2003 - 12:35 #7
4bendix: hvad ul/dl'er du da?
Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 12:35 #8
Jeg har værken router eller firewall - hvilket gør det hele mere underligt
Avatar billede henrikgn Nybegynder
12. september 2003 - 12:36 #9
baileys: Hvad han downloader/uploader har vel ikke det fjerneste med spørgsmålet at gøre...
Avatar billede keysersoze Guru
12. september 2003 - 12:37 #10
styresystem?
Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 12:37 #11
baileys: mind your own business - plz! Langt fra Las Vegas - da jeg ikke har zulu :)
Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 12:37 #12
Xp!
Avatar billede snowball Novice
12. september 2003 - 12:39 #13
baileys: Som spørgsmålet er stillet er der ikke noget galt i det. Selve eMule programmet er ikke ulovligt at bruge.

keysersoze: Tror du har misforstået spørgsmålet. Han har jo netop et højt ID (hvilket er det bedste) så han har allerede åbnet de porte der er brug for. Hvis man er "firewalled" får man et lavt ID (knap så godt) ;)

Snowball
Avatar billede baileys Nybegynder
12. september 2003 - 12:41 #14
Måske er der et filter på, der kan se hvor falsk dens brugere er...?
I så fald kan du ikke overbevise mig om, ar du oploader små hjemmelavede tegner til dine venner..?

Meldt til admin, da du indrømmer du ul/dl'er Langt fra Las Vegas, hvilket er copyright-behæftigt materiale, og dermed i strid med dansk lovgivning.

Fortsat god dag
Avatar billede hj4lte Nybegynder
12. september 2003 - 12:44 #15
Du forstår ellers at hjælpe folk med deres probs bailey!
Respekt til dig (not). Fortsat god dag (hm)!
Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 12:46 #16
Tror vidst ikke at jeg indrømmer noget der, smider bare lidt benzin på det bål, der var særdeles ubelejligt af dig at starte - og irellevandt ikke urellevandt! Så ellers tak ;)
Avatar billede keysersoze Guru
12. september 2003 - 12:47 #17
snowball >> hovsa - det er da også korrekt :) ja, så har jeg ingen idéer...
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
12. september 2003 - 12:48 #18
baileys: du er da en nar!

4bendix: hvilken URL til 'lang fra las vegas'?
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
12. september 2003 - 12:50 #19
4bendix -> APG kan bruge det du lige har skrevet. "Langt fra Las Vegas - da jeg ikke har zulu" og eksperten.dk logger alle brugeres, hvor de kommer fra, så et gopdt lille tid var din mund med hvad du skriver på nettet
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
12. september 2003 - 12:51 #20
tid = tip
Avatar billede henrikgn Nybegynder
12. september 2003 - 12:53 #21
uhhh, den her tråd er lidt spændende at følge...

Men fatter ikke at bendix m.fl. gider beskæftige sig med hvad andre downloader. - Han må have en gennemgående kedelig hverdag :-/
Avatar billede henrikgn Nybegynder
12. september 2003 - 12:54 #22
undskyld: det er selvfølgelig baileys jeg mener...
Avatar billede snowball Novice
12. september 2003 - 12:56 #23
4bendix: Du ødelagde det så lige for dig selv med kommentaren "Langt fra Las Vegas - da jeg ikke har zulu" Du bedes derfor venligst at lukke spørgsmålet med det samme ved selv at lave et svar og derefter acceptere det, da Eksperten ikke vil hjælpe dig med at downloade copyright beskyttet materiale.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. september 2003 - 12:57 #24
hj4lte
mcpeter
net-base.dk
henrikgn

Det siger vidst mest om jer. Alle på eksperten har forpligtet sig til at stoppe ulovligheder. Det handler ikke om hvad eksperten synes om dem, men om hvilke følger det får hvis eksperten blev kendt som et fildelingssted.

/Nikolaj
Avatar billede henrikgn Nybegynder
12. september 2003 - 12:57 #25
lol
Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 13:00 #26
Som sagt har jeg ikke hentet 'Langt fra Las Vegas' grunden til at jeg skrev sådan var ganske enkelt at baileys skulle have et ligeså dumt svar igen, da jeg syntes at det er meget ærgeligt at man ikke kan stille et relevandt spørgsmål ang. et fuldt lovligt program uden at blive anklaget for at have gjordt noget ulovligt... Det ser ikke ud som om at det er her jeg skal finde svaret her på eksperten .. øv :(
Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 13:10 #27
Ok snowball jeg lukker hermed spørgsmålet på din opfordring...
Men jeg har ren samvittighed, og føler at jeg bliver anklaget for ting jeg ikke har gjort. Jeg er udemærket klar overbetingelserne her på eksperten. Hensigten med mit spørgsmål er desværre helt misforstået, og får en lidt uheldig drejnin da baileys forsøger at ødeligge det...!
Avatar billede dinkie Nybegynder
12. september 2003 - 13:13 #28
Jamen er det med den på så kan folk jo sagtens hjælpe. Så længe du ikke DL'er beskyttet materiale.

Baileys >> Bevisbyrden ligger hos anklager. Så kan du bevise at 4bendix DL'er beskyttet materiale så skal han lukke spm. Han har ikke indrømmet en pind. Som han også skriver er det for at tage pis på dig og kan man bebrejde ham? Du angriber en person som spørger til et lovligt program som ikke som du skriver er ulovligt i følge dansk lovgivning. Så hjælp dog manden i stedet for at svine ham til. (husk lige på at han skrev at det var pis INDEN admin kom til)
Avatar billede fortes Nybegynder
12. september 2003 - 13:18 #29
jeg vover lige noget her, prøv at kigge på dit UL/DL forhold, det kan være at førstnævnte æder din båndbredde hvis du UL med fuld båndbredde.
Avatar billede 4bendix Nybegynder
12. september 2003 - 13:24 #30
AArh hvor dejligt - en der forsøger at komme med noget konstruktivt :) - min forbindelse er 1024/256 og jeg har sat begrænsningen til 128/32 kbsec.(hele båndbredden) er det helt i skoven?
Avatar billede snowball Novice
12. september 2003 - 13:24 #31
dinkie: Enhver kan skrive noget og så 2 min efter sige at det ikke passede det de skrev. Vi bliver som CoAdmins nødt til at forholde os til det folk skriver. Vi kan på ingen måde finde ud af om det passer det folk skriver, så derfor bliver vi nødt til at slå "hårdt" ned når folk kommer med den slags kommentare.

"husk lige på at han skrev at det var pis INDEN admin kom til" -> Ikke helt korrekt. Admin har slet ikke været i dette spørgsmål, og en (flere faktisk) CoAdmin har været til stede i spørgsmålet inden 4bendix skrev at det var noget "pis" han fyrede af for svare tilbage til baileys ;)

Snowball
Avatar billede fortes Nybegynder
12. september 2003 - 13:29 #32
prøv at sætte den til 125 i DL og UL til 25
Avatar billede fortes Nybegynder
12. september 2003 - 13:32 #33
med de indstillinger skulle du kunne hente linux, star office og lignede ret hurtig
Avatar billede dinkie Nybegynder
12. september 2003 - 13:35 #34
admin = coadmin.

Jeg ved at der var nogen af jer her. Men der var ikke nogen CoAdmins der havde sagt noget om hans kommentar mht langt fra LA før han skrev at det var pis. Men lad os ikke hænge os mere i det.

Jeg må medgive at I skal slå ned på det - da det er svært at skille skidt fra kanel. Men jeg synes nu stadig at baileys skal holde sig for sig selv og ikke køre på noget hvor der ikke er noget at køre på. Så er der en af Jer CoAdmins der vil give en kommentar til baileys om at han ikke skal hagle ned på andre uden saglig grund? (vi får jo desværre ikke sandheden frem i denne sag)
Avatar billede snowball Novice
12. september 2003 - 13:46 #35
dinkie: Vi kan godt blive enige om at baileys måske nok bare skulle ha' lavet sin anmeldelse med det samme og så ikke ha' kommenteret det yderlige, men bare ha' overladt det til os CoAdmins. Sådan tænker alle bare ikke, og der skal jo være plads til alle ;)

Snowball
Avatar billede sejindk Nybegynder
26. november 2003 - 21:12 #36
Du skal aldrig bruge hele din båndbredde på upload.  Hvis du gør dette vil det tage længere tid, pga. din pc'er ikke kan fortælle nettet hvilken part du nu har brug for.

-fra en emule bruger som synes at baileys skal straffes, idet at han hjernevasker folk til at downloade copyright-beskyttet materiale.  Har derfor meldt baileys til www.apg.dk