Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
12. september 2003 - 10:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

qt3 xtra asset

når jeg publiserer mine directorfiler (med qt.film), får jeg en dialogbox der sir at:" programmet mangler en "qt3 xtra asset", der enten mangler eller ikke initialisererde ordenligt"
jeg aner ikke en gang om det er browseren der mangler den der asset eller om den skal puttes ind i min shockwave.
på macromedias hjemmeside står der bare hvilket fantastisk værktøj det er!!!
jeg bruger ie6.0 , qt 6.0 og director 8.5
m.
Avatar billede ask-m Nybegynder
15. september 2003 - 08:39 #1
Du skal gå ind i "modify"-menuen vælge "movie", "xtras" og så klikke af at director skal "download if needed" ved de xtras som movien siger den mangler!!!

Så sørger shockwaven selv for at installere xtras'ne hvis brugeren ikke har dem.
(Director/shockwave bruger QT3AssetXtra'et til at styre quicktime med)

Ask-M
Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
22. oktober 2003 - 12:00 #2
Det ser ud til at virke... tak.
morten