Avatar billede malte Nybegynder
11. september 2003 - 16:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at konvertere fra asp til php

Jeg har brug for en der vil kode mit site om fra asp til php - mysql
Jeg vil gerne give rigtig mange point for det da det er et stort arbejde.
http://www.counselor.dk hedder sitet...
Avatar billede ALS Praktikant
12. september 2003 - 10:19 #1
Der skal vist en hel del mere på bordet end blot point, so du har ret i at "det er et stort arbejde".

Opret det "Opgaver : Programmeringsopgaver" og indstil dig på at betale for at få arbejdet udført. Du arbejder vel heller ikke gratis.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
14. september 2003 - 10:51 #2
hvor meget vil du give for at få det kodet om ud over de point du har udlovet her?

I følge reglerne må du ikke udbyde mere end 200 point pr opgave. Så er det lige meget hvor stor den er..
Og hvis der samtidig er penge i må bevinsten ikke være større end 0 point.. Sådan er det bare.. (Og tror næppe du finder nogle der gider kode din side om for 200 point.. Så penge bliver nok desværre betalingsmidlet i denne opgave..)
Avatar billede malte Nybegynder
14. september 2003 - 14:23 #3
:-( Jeg har ikke penge så jeg troede måske, lidt naivt kunne finde nogen der syntes at sidens indehold ville være i en god sags tjeneste ;-)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
14. september 2003 - 15:09 #4
hvor mange penge tjener du selv på det?!? eller hvor mange penge tjener siden ind? For dem der ønsker den lavet om, er vel også dem der skal betale eller? ..er det bare noget du selv lige har fundet på skal ske med den?!
og hvorfor skal den laves om?
Avatar billede malte Nybegynder
14. september 2003 - 15:21 #5
Siden er min. Den ligger på min egen adsl forbindelse med opkoblibgspriser og strømudgifter til følge. Jeg prøve at få lidt via bennere og har tjent ca. 35 kr på 1 md. Så det er ikke der mine penge kommer fra. Siden er ikke kommerciel og drives af egen fri vilje. :-)
Avatar billede malte Nybegynder
14. september 2003 - 15:22 #6
Jeg vil gerne have den over på en linuxmaskine fordi mine access databaser er ved et dø.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2003 - 19:41 #7
Hey
Hvis det kun er pga. begrænsningerne i Access databaser, hvorfor så ikke installere ex. MySQL på din Windows server, og så rette ASP-koden til?
Avatar billede malte Nybegynder
14. september 2003 - 19:50 #8
Ja men det er også at linux bruger færre ressourcer og er billigere at opdatere
Avatar billede malte Nybegynder
30. december 2003 - 15:54 #9
takker og lukker
Avatar billede malte Nybegynder
17. januar 2004 - 19:31 #10
lukker
Avatar billede billen Nybegynder
17. januar 2004 - 19:33 #11
Kender du et lille program der hedder Asp2PHP?
Avatar billede billen Nybegynder
17. januar 2004 - 19:35 #12