Avatar billede raekon Nybegynder
11. september 2003 - 14:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

undgå spørgsmål om pers. indstillinger.

Jeg sidder på en skole med win98 maskiner og win 2000 server. når man logger på en maskine første gang spørger den om man vil oprette sine personlige opstillinger. det det skal man ikke, da vi er små 700 brugere.
Kan man sætte en indstilling, evt. i reg.basen så den ikke spørger om man vil gemme sine personlige indstillinger. den blivere nemlig ved med at spørge hver gang man logger på (hvis man ikke siger ja)
Avatar billede tsolsen Nybegynder
15. september 2003 - 01:21 #1
Prøv med et kixtart logonscript
Avatar billede raekon Nybegynder
26. september 2003 - 22:17 #2
øhhh. et kixstart script?
kan du uddybe det ?
Avatar billede raekon Nybegynder
06. marts 2006 - 17:00 #3
dette spørgsmål er ikke mere aktuelt