Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
11. september 2003 - 14:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

shockwave plugin til mozilla, hvor finder jeg

jeg har kigget på macromedias hjemmeside, og kan ikke finde en shockwave-player til mozilla.
findes der er såddan og i så fald hvor?

mvh morten
Avatar billede damm_ Nybegynder
11. september 2003 - 14:08 #1
http://sdc.shockwave.com/shockwave/download/alternates/
Macromedia - Macromedia Web Players

Kan det her bruges?
Avatar billede kapla Nybegynder
11. september 2003 - 14:10 #2
Avatar billede damm_ Nybegynder
11. september 2003 - 14:30 #3
Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
12. september 2003 - 10:28 #4
der er ingenting der virker... jeg har prøvet alle tre links, og ingenting hjælper. mozilla ligger på mit c-drev, progam files, mozilla,og er sat til default browser.
når jeg instalerer shockwave så spør den ikke hvad den skal gøre med den... den siger bare "succesfully instaled"...
.. jeg har også prøvet at afinstalerer den gamle player først...
m.
Avatar billede damm_ Nybegynder
12. september 2003 - 11:03 #5
Jeg har lige installeret shockwave på min mozilla 1.4 og den spørger om det er den browser, den skal lave plug-in for. Og den virker, jeg har lige registreret den og testet den her:http://www.macromedia.com/shockwave/welcome/
Men for at vende tilbage til hvad der kan ligge til grund for at din mozilla build ikke vil godtage Shockwave flash, så må vi have nogle detaljer om versionen  Og kan du installere "almindelig" Flash? Det at den er default browser eller ej, har ikke noget med sagen at gøre. Du kan prøve at installere en nyere build af mozilla, men husk at afinstallere den gamle først.
Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
14. september 2003 - 13:59 #7
det virkede sgu med vertion 1.4 mange tak.
Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
14. september 2003 - 14:01 #8
damm ... plejer der ikke være en knap der hedder "acceptér svar", så du får dine point?
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2003 - 14:02 #9
jo hvis han har svaret, og ikke nøjedes med en kommentar :)
Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
14. september 2003 - 14:08 #10
oooh jo... men nu virker det jo... så må jeg vel bare vente til han lægger et svar ind!... tak
Avatar billede damm_ Nybegynder
14. september 2003 - 16:40 #11
Jamen så lægger jeg da bare et svar igen. ;)
Jeg kan næsten regne ud, at du har brugt en version der har lidt tid på bagen, sikkert fra før v 1.3 !?
Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
15. september 2003 - 09:29 #12
jeg sad faktisk med firebird... 0.6.... så der er jo no ikke andet for end at holde på mozilla indtil der kommer en firebirdvertion der er shockwave kompatibel eller vice versa.
m.
Avatar billede damm_ Nybegynder
15. september 2003 - 12:28 #13
MozillaFirebird version 0.6.1 er godt nok kommet og jeg bruger den af og til når det skal gå hurtigt. Jeg har så prøvet via den indbyggede plug-in finder og Macromedia's testside  http://www.macromedia.com/shockwave/welcome/  at finde det rigtige shockwave-flash plug-in, men den henter den samme som jeg hentede i går til Mozilla 1.4 og når jeg vil installere ser den kun mozilla 1.4 og ikke firebird...
Men hvis du har yderligere problemer med MozillaFirebird, så er der en side med forum her: http://texturizer.net/firebird/faq.html
Avatar billede mortenzeuthen Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:50 #14
ganske vist længe side jeg har været ved computeren, men tak for hjælpen!