Avatar billede nissemand Nybegynder
24. december 2000 - 04:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre os 9 til et andet sprog end dansk

Hej

Jeg har downloaded et program som er i en us/canada udgave. Jeg har os 9 på dansk, hvad gør jeg nu? Der er ikke nogle US udgave på min indstallerings cd

Venlige hilsner

Anita
Avatar billede schumacher Nybegynder
24. december 2000 - 11:50 #1
Installer du bare programmet. Alle engelske programmer kan generelt køre på Dansk OS.

Der kan være små problemer hvis programmet leder efter noget, som ligger anderledes på et engelsk system. Det er dog mest ældre programmer.

God Jul

/ schumacher
Avatar billede nissemand Nybegynder
24. december 2000 - 12:06 #2
Tak Schumacher

Det har jeg prøvet. Beskeden er:

You are attempting to install on a non Ebglish system Please quite this installer and launch.......

V.H og god jul selv

Anita
Avatar billede schumacher Nybegynder
24. december 2000 - 12:40 #3
Hvad er det for et program du prøver at intstallere?
Avatar billede nissemand Nybegynder
24. december 2000 - 12:50 #4
Det tror jeg ikke jeg skal skrive her hvor alle kan se med ?

amail:anitaj@wanadoo.dk