Avatar billede henningergrim Nybegynder
11. september 2003 - 09:53 Der er 27 kommentarer

Har i savnet mig?

Hej!

Nu sidder i sikkert og tænker: "Åhhhh nej, ikke ham igen..."

Og yes, jeg er tilbage... (ja det er da godt fromsej at du kender min gamle adresse og mit nummer... Ja prøv bare at ring, eller kom forbi, så kan du jeg hilse på de nye ejere... Fuck eksperten muahahahaha!

Ja dig nikolajdu

MAXDENNIS
JULEMANDENSTYRER
mm.

ER TILBAGE!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. september 2003 - 09:56 #1
Jeg forstår ikke du GIDER beruge tid på Eksperten, hvis du ikke bryder dig om den?

Please enlighten me...
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2003 - 09:58 #2
er du 10 år og ved ikke bedre?

Hvis jeg var dig ville jeg passe din skole så du kunne lære noget istedet for at lege smart herinde. Du opnår intet ved det, da folk bare overser dit spørgsmål.

og tro ik at din adresse ikke kan spores :o)
Avatar billede chalde Seniormester
11. september 2003 - 10:02 #3
Hvis jeg var idg ville jeg tage kontakt til brugers isp.
Avatar billede kenp Novice
11. september 2003 - 10:08 #4
chalde -> det tror jeg de har gjort tidligere!!!
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2003 - 10:09 #5
Kenp - tja kan være du har ret, men forstår ikke sådan en dreng, han burde være klog nok til at vide man sagtens kan finde ud af hvem han er, og at overtræde regler på eksperten er ligesom at overtræde regler alle andre steder
Avatar billede chalde Seniormester
11. september 2003 - 10:10 #6
Ok. Så må det hedde tæskehold denne gang :-) eller noget....
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2003 - 10:13 #7
chalde - tror ikke han er ret sej mere når der først står en mand og banker på hans dør, det er ikke nødvendigt med tæskehold, man kunne jo bare sladre til hans forældre (går ud fra han er en lille stump, da jeg ikke kan forstille mig en voksen mand med sådan en opførsel).
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. september 2003 - 10:15 #8
Hvorfor er hans profil stadig aktiv?

Har vi ingen coadmins online?
Avatar billede chalde Seniormester
11. september 2003 - 10:15 #9
Jeg tror også han er en lille knægt med et opmærksomhedsproblen.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. september 2003 - 10:18 #10
tænk at gide..at lave sådan noget..???
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2003 - 10:19 #11
nanoq - det lader til du har ret, ingen coadmins har tid.

chalde - jep, vi for hans forældre til at give ham husarrest og lukke for hans internet ;)
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. september 2003 - 10:23 #12
3 spm af samme type... 399702, 399696, 399700

Bruger deaktiveret.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede jhj_itp Nybegynder
11. september 2003 - 10:25 #13
Nu kender jeg ikke så meget til henningergrim, men man kunne måske overveje bare at ignorere ham (...og jeg ved godt det ikke er det jeg gør nu :o)...). Men det er det værste terrorister ved!!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
11. september 2003 - 10:28 #14
Tænk sig at nogen bare ikke har noget liv overhovedet....
til coadmins...
kan man ikke lige få den her funk. til ikke pro brugere..:
/ignore henningergrim
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. september 2003 - 10:30 #15
Nej man skal være pro for den virker ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2003 - 10:30 #16
eagleeye - takker, har i overvejet at gå videre med denne sag, eller lader i ham bare hver dag oprette en ny bruger ?, igår gik han under navnet djpoelsefisk, og svinede folk til herinde, som han selv oplyser har han også haft brugernavne som  Julemandenstyrer og Maxdennis, efter min mening kan dette ikke blive ved.
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. september 2003 - 10:48 #17
Ja efter jeg har set de sidste 3-4 brugernavn han har haft vil jeg skrive en mail til admin og bede ham kigge på det.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2003 - 10:49 #18
okay mange tak eagleeye, dejligt at se nogle coadmins som er aktive :o)
Avatar billede kenp Novice
11. september 2003 - 10:51 #19
han har også nejnejnejnejnej logitechspeaker det er også ham ;) han har vist haft omkring 8 inden for det sidste år (ihvertfald hvad jeg har set, sikkert flere)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
11. september 2003 - 11:00 #20
Kan vi ikke få lukket det her??
Avatar billede egidiussen Nybegynder
11. september 2003 - 11:18 #21
Hejsa
Jeg kender dig ikke, men hvis jeg siger at JEG har savnet dig, får jeg så de 200 point *GGG* ??

Skipper
Avatar billede kenp Novice
11. september 2003 - 11:20 #22
hvis du læser længere oppe i denne tråd så er brugeren deaktiveret
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. september 2003 - 11:21 #23
og tror ik folk ville blive glade hvis du fik point for sådan et spørgsmål ;)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
11. september 2003 - 11:51 #24
sikker ikke, men who gives.... *SS*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2003 - 13:13 #25
Det kan godt være man er flyttet fra en adresse, men mon ikke de nye ejere ved hvor de gamle er flyttet hen. Det pejer at være kotume så posten kan sendes videre og sårn.

Det skal nok blive interessant....
Avatar billede tobias28 Praktikant
11. september 2003 - 15:39 #26
typisk tilfælde af manglende selvværd....sørgeligt!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2003 - 15:56 #27