Avatar billede itcon Nybegynder
11. september 2003 - 09:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Angive Etiket (label) i Outlook kalender

Jeg har en Access 2002 database som opretter nogle specifikke aftaler i brugernes outlook kalendere - og det går sådan set fint nok. Men jeg kan ikke finde ud af hvordan man via VB kan angive aftalens Etiket (eller Label i min engelske udgave), og dermed farve ?
Avatar billede superman666 Nybegynder
11. september 2003 - 09:15 #1
.
Avatar billede itcon Nybegynder
11. september 2003 - 09:18 #2
nej, det vil ikke virke - har prøvet :)
Avatar billede mugs Novice
11. september 2003 - 09:41 #3
Er det en Tekstboks / etiket i Access der skal skifte farve?
Avatar billede itcon Nybegynder
11. september 2003 - 09:46 #4
Nej det er i Outlook. Når man opretter en almindelig aftale i Outlook kan man give aftalen en "Etiket" som angiver hvilken farve aftalen får når den vises i Outlook kalenderen
Avatar billede mugs Novice
11. september 2003 - 11:21 #5
OK - Så er jeg ude af spørgsmålet.
Avatar billede terry Ekspert
11. september 2003 - 20:43 #6
Hi itcon> your right, I have had a look and there doesnt seem to be any propery to set the label, strange! There is on efor busy, importance and sensitivity but NOT label. Looking in HELP it does state that there are 10 colours to choose from, and that it is possible to alter the text but NOT how to do it in VBA!
If I find something I'll get back but as yet no luck :o(
Avatar billede itcon Nybegynder
11. september 2003 - 20:56 #7
Hi Terry,
Yep aint that weird ? I've surfed around, but so far haven't found a clue.Thanks.
Avatar billede itcon Nybegynder
15. september 2003 - 12:30 #8
Lukker spørgsmålet og prøver under VB - har fået besked på at det ikke må opføres flere steder ad gangen - og forøvrigt kendte jeg desværre nok svaret på forhånd - det kan ikke lade sig gøre....